2014年10月3日星期五

Windows Kitchen西日餐廳


早幾日我們一行十八人去了尖沙咀Windows Kitchen西日餐廳食團年飯,不過呢次約會搞手係KK,我只是負責食heehee



餐廳環境



我們提早預訂好的檯



今 晚我巴馬火腿哈密瓜大X3、煎餃5隻X4、枝豆X4、三文魚刺身X5、瑞士汁雞翼4隻X5、露荀金菇牛肉卷、麵豉湯+蝦頭x5、密汁燒豬仔骨配黑醋沙律 x3、煙三文魚卡邦尼意粉x4、海膽帶子炒飯、油甘魚刺身x5、赤貝刺身1隻x5、牡丹蝦2隻刺身x10、火焰左口魚邊壽司x10、鹽燒牛舌串碟x4、 x4、加拿大海膽一板x4、活北寄貝1隻x3、菜鍋x3、鱈魚肝沙律+和風醬油x3、脆香蕉伴雪糕x3、黑朱古力心太軟x4,埋單$6,978蚊.



巴馬火腿哈密瓜大:火腿鹹香度剛剛好,配上密瓜的甜度,味道就更加美味


鱈魚肝沙律+和風醬油:鱈魚肝都幾甘香,食得出魚味都幾濃,唔錯


枝豆:不過不失


瑞士汁雞:味道調得還可以,但竟浸得唔夠入味,有點可惜


露荀金菇牛肉卷:食得出牛肉唔係平價貨,因肉質非常嫩同有牛味,唔錯

加拿大海膽一板:大家睇賣相都知係極品啦,雖然我對海膽沒多大喜好,但咁大隻的就例外,色澤非常靚


我一次夾了三塊,然後用紫菜包黎食,係咪好豪呢?原來滿足係這麼近的


煙三文魚卡邦尼意粉:意粉個醬汁做得好出色,而且用足傳統做法,有落到雞蛋的


牡丹蝦刺身、三文魚刺身、油甘魚刺身


各刺身都很新鮮


三文魚刺身:無試



牡丹蝦刺身:蝦肉非常爽甜啊,如果再食多隻就好喇!


油甘魚刺身:魚肉很大塊,但可惜不是腩位!欠了點油香


牡丹蝦:無試


麵豉湯+蝦頭:無試


海膽帶子炒飯:一般般,沒什麼特別印象


雞泡魚乾:食了大部份才記得影,因味道很唔錯


赤貝刺身1隻、活北寄貝1隻:這店用的都係新鮮貨,完全食得出貝類的鮮甜味,我很喜歡食的


密汁燒豬仔骨配黑醋沙律:豬仔骨烤到剛剛好,咬落很有肉汁,但切記要熱辣辣食,凍了肉質係會變的


鹽燒牛舌串碟:無試


火焰左口魚邊壽司:左口魚邊係油脂很重的,所以咬落會在口腔慢慢溶化,正啊


菜鍋:不過不失


煎餃5隻:沒咩特別


脆香蕉伴雪糕:粉漿又酥又薄,都幾好


黑朱古力心太軟:這店心太軟係我食過最正的,黑朱古味夠晒濃,不過就細舊了點!



蛋糕:一般



單據

沒有留言: