2014年10月3日星期五

松屋

今晚我們一行十一人去了銅鑼灣松屋慶祝兩位同事生日的,我只是黐住老婆去,因有個同事既朋友係這店既員工,所以我才有興趣一齊去,其餘九個女人都係老婆既同事,不過我都同她們好熟既既,我們食八點果段時間,埋單$192位.




她們訂了VIP房

以下係點菜紙



飲品



串燒



料理



刺身



海鮮冷盤+炸雞



刺身拼盤(三文魚腩、吞拿魚、劍魚腩、立魚、帶子、北寄貝、魷魚、鮑片、甜蝦)等等



北寄貝:我喜歡刺身夠晒凍,但鮮味就唔多夠



牡丹蝦:好甜



三文魚腩:今晚係我呢世人食得最多三文魚既時刻,因本身唔多喜歡食這種魚,但腩位就唔同,因魚腩位置入口甘香,然後在口腔慢慢散透出黎,但這些當然要識人才有咁靚的質素啦



帶子:一般,無乜味道



劍魚腩:一般般



炸蠔及炸腐皮鳳尾蝦:無試



金菇肥牛卷:牛肉都幾腍,金菇又夠爽



茄子拼蕃薯天婦羅:粉漿很脆口,加上薄薄的一層,唔錯



南瓜天婦羅::無試



蝦天婦羅:蝦很新鮮啊



第二盤刺身:有三文魚腩同甜蝦




油脂色澤真係好靚



烤羊架:無試



芝士焗三文魚:這個係師父自已創作的,無得點架,不過我喜歡刺身多些HEEHEE



炒雜菜:一般般



炸豆腐:豆腐很滑,好味



軟殼蟹手卷:軟殼蟹份量太少了

以下係串燒



冬菇:一般般



蝦:唔錯



鵪鶉蛋:無試



茄子:無試



雞翼:肉質唔夠嫩,但燒得唔錯



燒牛舌:牛舌比較厚切,但肉質有口感而不韌,唔錯



燒帶子:無試



燒雞軟骨:無試



燒墨魚丸:有點粉粉地



霜降牛肉:牛肉非常濃,肉質真係好腍好腍



大蔥豬肉:大蔥好味過豬肉




燒脆肉瓜:無試



枝豆:普普通通



牛肉烏冬:不過不失



雜菜沙律:無試



第三盤刺身(北寄貝同三文魚腩




這個係刺身蛋糕



蛋糕裡面係用飯黎做的,都唔錯



因為刺身蛋糕既芒果太甜了,所以特意要求黎一碟



雪糕



飲品



單據

沒有留言: