2014年10月2日星期四

板橋壽司

上個月同老婆去了嘉湖銀座食晚飯,但就未必去邊間食,經過呢間板橋壽司覺得有點奇怪,點解咁多人排隊既呢?平時經過 都唔會望多眼的,事關幾年前新開張時食過幾次,當然的質素係唔錯,但後來越黎越差,所以無再去幫襯,我有時經過都會同老婆講:呢間店有乜可能捱得住?係咪 洗黑錢架?因為晚市都唔多人幫襯,點知近排竟然新裝修喎,又推出些新優惠,就係點火鍋套餐會送多碟肥牛及晚上大概八點後迴轉壽司一律$10碟,還有九折優惠,聽落幾吸引,於是入去試試啦,我們點了牛肉火鍋、特選魚生飯、芥辣八爪魚壽司、魷魚鬚壽司,埋單$170蚊。
芥 辣八爪魚壽司:其實正正就係呢碟壽司,而令我無再幫襯這店幾年時間,因為頭一兩次都係正常芥辣八爪魚壽司,但之後就改用平價版粉紅色那種芥辣八爪魚壽司, 就係元氣壽司現在選用的那種,我最討厭的,但很高興今次在這裡再次食到,芥辣八爪魚係好味的,亦係我最愛之一,但這店的飯整得比較弱......
魷魚鬚壽司:魷魚鬚夠凍,咬落係脆口鮮甜的,非常新鮮
特選魚生飯魚生飯材料分別有以下幾種
海膽:睇落有些溶,但食落就好甜好新鮮,又夠凍,一些苦味都無
吞拿魚:咬落簡直想即刻吐出黎啊,肉質粗糙及有很多筋,魚的味道又差,睇樣都知一定係平價貨
大八爪魚:好韌啊
帶子:好鮮甜
劍魚腩:腩位係唔同些的,入口咬兩咬已經分泌分油香
三文魚:無試
甜蝦:甜蝦亦算大隻及新鮮


飯係選用珍珠米的,整體算唔錯的



海藻亦很爽口



麵豉湯夠濃,好飲啊



火鍋湯底我們選擇甜豉油,因為甜豉油亦好夾肥牛的,不過我喜歡這鍋,因為不會太甜的



牛肉火鍋套餐:個餐捧過黎時我都嚇一跳,$58蚊竟然有咁多食材?唔係掛,肥牛仲要唔係普通的貨色
睇下d色澤及花紋一d都唔差架,還非常新鮮

這碟係送的

睇下幾咁大塊

牛肉味道都幾重,有些小咬口,但唔會韌的感覺,唔錯

烏冬:烏冬就粉左d,口感亦粗糙

豆腐非常之滑

價錢平,但質素一d都唔失禮


沒有留言: