2014年10月2日星期四

老地方菜館

今晚本來同老婆去元朗食辣雞煲,但出到元朗老婆才話突然想食豬骨煲!咁就諗住一路行熟食檔那邊啦,點知見到鳳翔街附近有很多人在打邊爐,成個街邊都係人,我咪行去睇睇囉,行到老地方菜館見到有很多人在食豬骨鍋,所以決定入去試試,反正人多幫襯的店一定唔太差的.



我們點了豬骨鍋、可樂X3,埋單$204蚊.


見到職員拿個豬骨鍋過黎時,我同老婆都嚇親,因為好鬼大鍋啊......




每件豬骨都有返咁上下份量的


這豬骨鍋睇賣相已經好吸引,但原來裡面材料一點都唔小野,分別有紅蘿蔔、粟米、白蘿蔔、雞腳、新鮮豬腸、 新鮮豬肚、枝竹等等




新鮮豬腸同新鮮豬肚非常正,一點異味都無架


看 看這湯的色水,百份百用大量豬骨熬煉出黎的,只是加了少許胡椒,但我喜歡胡椒味道很輕微,一點都唔搶喉,而且老闆強調絕無落過味精的,而且經常主動加湯, 其實點解我會咁清楚?我都唔知點解經常有職員同老闆走過黎吹水!可能見我們兩個人都敢叫豬骨鍋啦,但老闆經常對我們講,唔好浪費這湯頭,所以這湯我飲了很 多碗,超正啊


看看裡面的材料,真係超多架,這已經係我們差唔多食剩時影的


我們真係食唔落了,對落它只有目光呆滯,真係超飽啊!

沒有留言: