2014年10月2日星期四

國泰城美國、加拿大主題自助餐

前晚成班同事一行七人去了食自助餐,這酒店只招待員工架,當然得果大概二十個人客,好似包廳一樣,雖然款式唔算多,但整體都唔錯,埋單$178蚊。



以下係日式刺身、壽司



以下係熱葷




以下係沙律



以下係甜品






我要開大餐



我首選當然係長腳蟹啦heehee



粗過我大母指架



蟹肉好新鮮又厚肉,不過呢個星期食得太多喇......



跟住食下其它野先



劍魚腩刺身普普通通,無乜魚味



唔多識欣賞




我都係第一次見自助餐有熱狗食的,我見到家賣相幾靚仔,就試一個啦,點知係做得好出色的,麵包好脆、芥辣醬又夠香,食一個點會夠啊


雞翼都燒得唔錯,外脆內嫩



呢碟刺身唔係我的,我個同事啊Lo超鐘意食魚生,當晚他食得幾痛快



三文魚係高質素貨,咬落有魚味及油香,就算我唔多食的,但當晚都食左唔少



泰哥的健康餐heehee



羅宋湯夠晒酸,材料又夠多,唔錯



無試



今次的甜品不過不失啦



雪糕



個個都食到飽晒了


沒有留言: