2014年10月2日星期四

小平津

前幾日同老婆去了銅鑼環小平津食晚飯,這店之前都黎過兩次,但兩次都食了閉門匙,因為無訂位,今次就醒喇一早訂定位,裡面地方唔算大,我們點了牛肉火鍋稻庭烏冬、帶子壽司、碎蔥免治吞拿魚腩卷、雜錦魚生卷、鹽燒鯖魚、自家製芝士蛋糕,埋單$314蚊.

餐前小食:裡面有牛舌粒、栗米粒、青瓜粒、醃蘿蔔粒,樣樣都唔錯

牛肉火鍋稻庭烏冬:我們要求加錢轉稻庭烏冬的
份量多得好誇張啊,我都被嚇親啊

牛肉一點都唔韌的,而且牛味好濃好濃,幾十蚊能有咁既質素,我好感動囉

稻庭烏冬比以前食的較幼及扁身,但完全無需懷疑,因為極滑的
帶子壽司:就咁睇係咪以為好大粒呢?其實剛剛相反,我好耐無食過咁細隻既帶子壽司喇,不過帶子夠新鮮,咁就算啦......
碎蔥免治吞拿魚腩卷:不過不失,唔算很香
雜錦魚生卷:睇賣相都知係好味啦
你們一定很難估到裡面係有幾多款材料的,因為我都估唔到咁多的

蟹柳、北寄貝、三文魚、八爪魚、油甘魚、劍魚腩等等

鹽燒鯖魚:係咪燒得幾靚仔呢?
近鏡都影埋

好肥美啊

味道好鮮,完美無腥味架
自家製芝士蛋糕:這個又係必點的,檸檬味道非常清新,食完想再食的感覺
以下係送的甜品

綠茶雪糕:綠茶味都ok

豆腐雪糕:我覺得似豆漿味多些
單據

沒有留言: