2014年10月2日星期四

翔龍拉麵小籠包

前晚在荃灣同老婆、外母、外父去了愉景新城的翔龍拉麵小籠包食晚飯,好彩早去到唔洗等,這店晚上經常爆的,加上又無 得電話訂位喎,我們當晚點了雞汁炒黑木耳、花雕醉豬手、川汁醬蹄、翔龍小籠包、腿茸奶油津白、京醬牛肉絲(跟叉子)、雪菜炒粉皮、銀芽鱔糊、蔥油開洋伴 麵、四季窩貼、炸銀絲卷,埋單$538.
川汁醬蹄:蹄肉煮得好腍啊,d醬汁有甜、酸、鹹、辣四種味道,我非常喜歡
雞汁炒黑木耳:木耳唔算好爽脆,反而食到底有點鹹的感覺
花雕醉豬手:豬手處理得很乾淨,花雕香得黎又唔苦,可惜得果幾件真係到喉唔到肺啊
翔龍小籠包:皮夠薄、湯汁都算ok
腿茸奶油津白:味道比想象中淡,但我覺得這店做得頗出色,津白已吸收很多奶油,食起黎好似飲緊湯一樣,贊啊
雪菜炒粉皮:粉皮都幾滑,雪菜又夠爽,老婆話好味
銀芽鱔糊:鱔糊份量都幾多,但竟然有些鱔肉還有幾條幼骨,所以要小心些,但味道就真係唔錯,濃得黎唔會覺得鹹
蔥油開洋伴麵:麵條都算可以,醬汁亦有蔥味
京醬牛肉絲(跟叉子):牛肉炒得非常嫩滑,味道同鱔糊係同一醬汁的
四季窩貼:窩貼裡面都有很多湯汁的,但就無乜驚喜
炸銀絲卷:我平時係好少食炸銀絲卷,更加唔會主要點的,但呢晚試了一塊後,發覺係好美味架,我欣賞它炸過後裡面還很軟熟的,食完都唔覺頂胃,其實我想點多個黎食架......
單據

沒有留言: