2014年10月3日星期五

聯邦皇宮

昨晚我們一行三人去了油麻地聯 邦皇宮打邊爐,我都有成六、七年冇去過聯邦打邊爐喇,記得以前久唔久就會去幫襯,因為平靚正及材料較新鮮,但價錢當然會俾一般任飲任食既貴些少既,這酒樓 既任飲任食得兩個半鐘,但通常還了都唔會叫你走既,呢晚我七點入去,食到十點半才走,埋單$491蚊,不過我最後有些失望,就係唔記得食個芒果布丁啊!





火鍋點菜單:食物選擇唔算多,但勝在有些質素



飲料區




有機黃豆豆漿、柑桔檸密、橙汁



燕京啤酒



可樂、雪碧



甜品:紅豆沙、芝麻糊、荷葉飯



醬料



蔬菜區



我調既醬汁,乜都有些



五香牛展:我覺得太過腍了,不過味道唔錯



炭燒腩仔:這個腩仔有點驚喜,個皮好脆啊,而且還暖架



醉雞鍋:這個鍋要加$38蚊,湯底都幾香,但製作時間比較耐,我們起碼等了十五分鐘先到,好彩有其它野食住先,職員話醉雞鍋即點即做係比較耐喎!





冰鮮雞貨色,所以沒乜要求




海鮮拼盤:酒樓送既,有三點蟹、青口、蝦、魚旦、蟹子丸、象拔蚌等等



睇下這三點蟹既膏係頂晒角架,唔錯



青口:無乜鮮味,都係雪藏貨



蟹子丸:咬落都都幾有蟹子味



魚旦:咬落都幾彈性,而且有鮮味同一點都唔粉架



象拔蚌:咬落都唔錯,起碼有彈性



蝦:都好新鮮



肥牛:普通貨色,但咬落好彩都不太韌



黃沙豬潤:質素比收費既火鍋店低一級,明顯冇咁香,但都比一般豬潤好味



鮮魷片:因為切得夠薄,灼幾灼就食得,又甜又唔韌



牛柏葉:普普通通



鮮牛丸:牛丸裡面加了陳皮,食落真係幾香,牛肉又滑滑架



墨魚丸:很少任飲任食既丸類係做得咁好的,墨魚丸係我較喜歡食既丸,這丸咬落有墨魚既鮮味,完全唔覺得粉,連老婆及舅母都話要再點,真少見



韭菜餃:餃較細粒,但皮但薄很薄,裡面既韭菜亦很香



炸響鈴:無試



生根:無試



金菇:ok



炸魚皮:很脆口



冬瓜片:切得夠大塊,冬瓜很甜啊



烏冬:一般般



單據


沒有留言: