2014年10月3日星期五

King Ludwig Beerhall(PART2)



今晚我們一行三人去了洪水橋食德國野,這間King Ludwig Beerhall餐廳相信很多人都試過,我亦係第三次幫襯,不過洪水橋分店就第一次黎


門口有很大的菜牌


週未自助餐價錢


露天亦可坐很多人


還有俾兒童玩的

這裡晚上亦有人唱歌助慶的


職員非常多,一定唔會叫天不應的


現在還不算多人,但再晚些就很多人黎幫襯,閒日都咁好生意

這晚我們點了農夫包、烤豬手、德國雜香腸配薯茸、澳洲咖哩雞、柚子蝦沙律,埋單$860蚊,鳴謝老婆表哥請客.


柚子蝦沙律:賣相都幾好,之但係份量就唔多


好似食緊法國菜多些hahahaaaa


第一口試完味道很古怪,不覺得食緊沙律,然後叫職員再俾多些黑醋油,攪拌後即刻唔同晒,蝦肉很新鮮的


農夫包:賣相及擺設都很有美觀,但係這個包不是最吸引之處


我最喜歡就係個牛肝醬,外面很難買得到


我唔客氣喇heehee


德國雜香腸配薯茸:腸的份量很多,味道ok啦,個薯茸做得好幼滑,唔錯


烤豬手:這個就係今晚的主角,食豬手都係這間做得出色,咁厚肉要做得好都不易架


職員會幫客人拆骨


皮烤得非常脆,肉的咸味剛剛好,但一定要醋酸菜一齊食,這樣就無咁肥膩


澳洲咖哩雞:講真這個雞真的很一般,雞肉很粗糙


但係這個咖哩汁真的很好味,又濃又香,我很喜歡


閒日都有業餘歌手表演,氣氛很好,但我坐隔離就感覺有些嘈!


單據

沒有留言: