2014年10月2日星期四

香港賽馬會滿貫廳(包場慶祝珠姐生日)





前晚我們一行六人去了跑馬地馬會滿貫廳食晚飯,因為係珠姐生日


這張相係晚飯後影的,所以之前坐滿晒客人,包場只是講笑hahahaaaa


這晚點菜的唔係我,Lisa姐點了四喜烤麩、炭燒腩仔肉、脆皮豉油雞半隻、醉香一字骨、秘製農家豆腐、銀杏鮮竹豆奶什菜煲、芝士焗蝦球煎米粉缽、壽包(送)、紅酒一樽(送),埋單$596蚊,因為係馬會職員,所以有七折優惠.


炭燒腩仔肉:滿貫廳的腩仔肉係好出名的,因為層皮非常鬆脆,一點都唔硬,肉汁又保留到,非常高水準


四喜烤麩:個醬汁很溫和,小甜小咸剛剛好,唔錯


秘製農家豆腐:這段日子自已特別想食炸豆腐,特別係臭豆腐hahahaaa,豆腐上的肉醬味道很正


我喜歡加點辣椒醬黎食,看看這豆腐幾滑,外層又夠脆,我食到唔停得口呢


醉香一字骨:這個醬汁對我一點吸引都無,因為係用酒糟,我由細食到大,不過這餐廳的酒糟還可以啦


要講返這排骨,炆得極之入味,而且一咬就骨肉分離,肉質嫩滑


銀杏鮮竹豆奶什菜煲:我覺得這個煲的味道怪怪地,可能唔多接受用豆奶煮啦,還有個蕃茄味道一點都唔夾!


脆皮豉油雞半隻:這豉油雞係用油炸過的,雞肉很滑很滑,而且個汁都幾香


芝士焗蝦球煎米粉缽:見到個賣相係咪覺得一般呢?我初時都有同感,加上我唔喜歡炸過的米粉


不過個炸米粉沒有想象中的硬,最怕係炸到硬身的麵,而且個芝士好香濃,個蝦球又大又彈,真的彈得過份


壽包(送):這個係蓮蓉餡,都幾好味


這個係東海堂買的栗子蛋糕,祝珠姐生日快樂、身體健康!


單據

沒有留言: