2014年10月2日星期四

翔龍拉麵小籠包(PART2)

早排一行五個人去了荃灣翔龍拉麵小籠包食晚餐,之前幫襯過一次,整體唔錯,今晚點了炸銀絲卷、四季窩貼、紅燒元蹄、花彫醉豬手、翔龍手撕雞、肉末炒粉絲、咸肉津白、雪菜肉絲炒年糕、煎牛肉包X2、樟茶鴨、小籠包X2、酸辣湯X2,埋單$788.
小籠包:皮夠薄、湯汁夠多,這價錢算合格
酸辣湯:材料比想象中少,酸辣適合,普普通通啦
煎牛肉包:我咬了一啖後,感覺有點乾,如果牛肉汁再多些就好喇,但味道還可以
四季窩貼:無試
花彫醉豬手:今次酒味勁好多,雖然真係好香,但我唔飲酒的人就覺得有點苦
咸肉津白:津白又腍又甜,唔錯
翔龍手撕雞:可能係冰鮮的關系,有點肉質粗糙
肉末炒粉絲:炒粉絲的材料很多,粉絲亦炒得好腍,不過不失
樟茶鴨:鴨整得很入味,真係好香,我非常喜歡,係比較乾身了小許
紅燒元蹄:元蹄賣相很討好,肉質煮得很腍、唔肥膩,正啊
雪菜肉絲炒年糕 :食了幾樣濃味的菜式,所以點個淡味些的黎中和返,雪菜肉絲炒年糕亦係我喜歡點的,因為雪菜好味嘛!嘻嘻
炸銀絲卷:我喜歡這間的炸銀絲卷,因為裡面很軟熟,這感覺令我食得很舒服,所以就算飽飽地都一樣食得落
單據



沒有留言: