2014年9月29日星期一

Pizza Express

上個星期日係老婆生日,我出去銅鑼灣接老婆放工,然後帶她去船街嘉薈軒4號舖間PizzaExpress裡面食晚飯,間餐 廳我們都係第一次黎,裡面的環境都幾唔錯,我們分別點了凍檸檬茶X2、雜菜湯、L PIZZA Gustosa、白汁松露菌鑼絲粉、馬利司麵包、埋單$425.7蚊,另外我想贊揚這間店的職員,因為都幾細心又會主動過黎問我們要不要加些即磨黑胡椒落 d食物度.



雜菜湯:係個職員的推薦,但我覺得無乜特別,味道較淡,但用個麵包粒點黎食都唔錯既



白汁松露菌鑼絲粉:呢個松露菌鑼絲粉非常之好味,個汁好香及鑼絲粉好煙韌



馬利司麵包:其實我唔係好明放些蕃茄上面黎做乜?因為食起黎都幾麻煩,因為d蕃茄唔係黐實在麵包上面的,就算我夾在自已碟的過程中都整到件包亂晒,加上果晒生紅蔥好辣口的,但不得不講個麵包,中間有層唔知乜野黎,但就鬼咁好味喎



芝士粉



L PIZZA Gustosa:個薄餅係我喜歡的類型,因為它薄得黎又唔會似薯條那種,因為我本身唔終於太脆果種感覺,其實我對呢個薄餅的印象都好模糊,因為味道唔係話好出色


凍檸檬茶:呢杯檸檬茶最抵飲,因為職員會不段幫我們添飲的,連糖水都一樣

沒有留言: