2014年9月29日星期一

老四火鍋小廚(PART2)

今晚同外母補祝生日,老婆就提意不如去老四火鍋小廚食,因為果晚她睇完我影的相就好想去試試,今次我就醒目喇,去了 楊屋道街市買了二斤花甲$40蚊、一斤海蝦$46蚊,之後就食去老四火鍋小廚再加工,我們四個人點了生啫芥蘭菜、花雕酒浸花甲、豉椒炒花甲、蒜蓉蒸海蝦、 鍋貼小棠菜、白切雞、雞湯浸什菜、胡椒豬肚湯,埋單$328蚊,未計自已買料的.
生啫芥蘭菜:估唔到呢個煲係啫得咁好味的,衰在d芥蘭唔夠甜,但d肉鬆拿來撈飯簡直一流,不過我都食左兩碗飯呢
白切雞:聽老闆講係深圳雞,又滑又有雞味
花雕酒浸花甲:我本身就唔飲酒既,但用花雕酒黎煮菜我就唔會抗拒的,其實花雕既酒香加上花甲的鮮甜真係幾夾的,可惜他們落得幾重手,酒味好濃啊......
豉椒炒花甲:花甲依然炒得好好,但今次的洋蔥炒得生左d,所以有點辣
胡椒豬肚湯:材料好足、胡椒味濃,特別係d咸酸菜好爽口,正啊


鍋貼小棠菜:老婆話明記好食d喎



蒜蓉蒸海蝦:新鮮游水海蝦好鮮甜



雞湯浸什菜:這個係送的,普普通通


沒有留言: