2014年9月29日星期一

燒魂一

今晚一行七人去左尖沙咀既燒魂一食日式燒烤,見到晚上八點時段已爆,好彩早一日訂定位,因為個場唔係好大的關系,我 們夠鐘入到去,d檯上已準備好晒d拼盤,拼盤的食物都好新鮮,質素可接受,可樂講就每人兩罐,但當晚我們飲了好多都無話要收錢的,職員服務態度亦好好,埋 單$218蚊未加一,因為呢餐係朋友請的.

不過我要講講以下某些缺點:

第一:講就話限食2.5小時,但當你食完第一個小時後就要你落最後訂單,我昨晚大概9點45分要落最後訂單,雖然都食得飽,但感覺很趕時間,可能因為他們晚上都有三個時段的關系啦.

第二:坐位真係幾迫下,我還有個朋友竟然要坐在走廊.

第三:扇貝及蠔其實係任點任食的,但因為貨源問題,所以好缺貨,遲些就會提供正常喎,但他們無主動講給客人知道,我見有些人拼盤裡面有扇貝,所以我咪問囉,無理由人地有我就無嘛,之後個經理先講返個問題,真係唔多開心.

第四:漏單情況都幾嚴重下,經常落了單都無送到黎,但開聲問職員先知某些食物又係已經供應完,唉......

第五:人手好唔夠,睇見d職員真係走黎走去未停過......

第六:個爐既火好唔平均,時大時細,又有時d火偏埋一邊
肉類拼盤:牛肉及牛舌都好味,有牛味又唔會韌,咁當然唔可能同盛八黎比較啦,價錢差很遠呢......


海鮮拼盤:好新鮮



刺身幾新鮮



雞腎



蠔:大部份都係瘦的,但蠔味十足同夠新鮮




虎蝦:大部份都好大隻,有些好新鮮、有小部份就唔新鮮,但都食得好滿足



蛤蜊:好新鮮,呢晚食了好多好多,肉甜之餘還有海水味



海膽壽司:雖然唔係靚貨,但起碼唔會苦的



軟殼蟹手卷:軟殼蟹少得可憐




壽司拼盤:最衰係壽司唔夠凍,紫菜都已經變腍晒,食起黎暖暖的感覺唔多好



豬肉腸:豬肉味好濃,肉汁亦好多



牛肚、大腸:一般




天婦羅:d粉太厚,蝦又細




帶子、茄子天婦羅:帶子有點粉粉地,茄子就ok



牛油栗米:無試到



炒菜:呢個炒得好味




醬汁炒尤魚:味道幾好,尤魚唔韌



栗米、菠蘿:無試



冷烏冬:勁難食


沒有留言: