2014年9月29日星期一

萬豪酒店自助晚餐

今晚同一班同事13人去食 晚飯,因為有位同事離職,所以搞了個歡送會,咁0岩有位同事的女友係金鐘萬豪酒店的職員,所以可以有優惠,她幫我們訂了一間VIP房,同埋聽她講 7-12-09就會開始加價到$500一位未加一的,雖然試過這裡的晚餐後,確係有d失望,應該唔會有下次,我們埋單連加一係$374蚊位.

以下係今次大多數的食物名稱,當然還有好多無寫上去的

沙律 : 沙律都有好幾款
壽司:北寄具壽司、腐皮卷及其它卷物
刺身:有三文魚、 墨魚、象拔蚌、赤貝、爪貝
凍盤 : 龍蝦、 海蝦、 蠔、 青口、 翡翠螺、長腳蟹、東風螺
熱盤 :西芹炒大蝦球、 蒸星班、花膠、牛肉粒,咖哩及其它蔬菜
湯麵:有炸魚旦,墨魚丸、雲吞、魚片、肥牛、蔬菜及麵都有幾種選擇
湯 : 猴頭菇湯
燒味 : 叉燒、燒肉、燒鴨、海南雞、豉油雞、乳鴿,燒牛肉
甜品 : 款式都有好多選擇
雪糕:朱古力、士多啤梨、曲奇雲呢拿、芒果等等
生果 : 西瓜、蜜瓜、菠羅、柑......

日本壽司及刺身
刺身:有三文魚、 墨魚、象拔蚌、赤貝、爪貝
壽司:北寄具壽司、腐皮卷及其它卷物


象拔蚌仔刺身夠新鮮又有嚼口,不過一定要點日本豉油黎先好味



爪貝本身就好彈性好爽口的,加上又夠凍又鮮甜,我點了好多黎食



北寄貝啖啖肉好鮮甜



凍盤 : 龍蝦、 海蝦、 蠔、 青口、 翡翠螺、長腳蟹、東風螺




海蝦好大隻好甜



長腳蟹好大隻,可惜d肉有點(鞋)同唔鮮甜,失望



生蠔有兩款,雖然我唔識得分係咩品種,但d蠔就好細隻同好瘦,蠔味更加係偏淡的長型那款就好爽口的



龍蝦都係有兩種的,不過兩種我覺得都唔吸引,蝦肉唔鮮甜



翡翠螺大大粒勁新鮮,甜、爽口、螺味又夠,不過我食左兩隻就夠了



花膠有好多都好大塊的,如果再炆得腍些就一流喇




清蒸星班:無試到



蝦球好大粒好彈牙



這個意粉很多同事都話好味,我本來都想試試,但轉頭就忘卻了......



猴頭菇湯煲得好好味



南瓜湯




牛肉就好腍,牛味就一般般啦



湯麵既湯底有兩種選擇,一種係麵豉湯,另一種係雞湯,我試的雞湯就好好味,材料選擇又多

甜品類


甜品大多數都唔係太好味,得個賣相好,呢度的甜品真係弱左少少



生果又淡又唔甜



紫米露



朱古力雪糕

 

沒有留言: