2014年9月29日星期一

板長壽司

今晚同老婆在又一城食晚飯,老婆話突然想食壽司,所以就選擇去板前壽司,點知八點鐘都重排晒長龍,等了大半個鐘先有 位炸,早知道就落旺角峰壽司食好過,我們坐低就點了三文魚醬油漬壽司、爪貝壽司X2、珍寶帆立貝壽司、吞拿魚腩-肥美少根壽司一件、魚背壽司、金三文魚腩 壽司、板前蝦壽司、蟹棒壽司、蔥粒吞拿魚腩軍艦、芥末墨魚壽司、油甘魚腩壽司、安康魚肝軍艦、北寄貝壽司、嚮螺壽司、特上海鰻壽司,埋單$365蚊。
三文魚醬油漬壽司:我覺得味道好似鰻魚......
爪貝壽司:雖然唔知係乜東東,但就非常爽脆
珍寶帆立貝壽司:黎得板前呢個珍寶帆立貝我係必點的,非常厚肉鮮甜
吞拿魚腩-肥美少根壽司:賣相及顏色一般般,但都有入口即溶的感覺及無渣,但唔夠香囉
魚背壽司:呢個魚背食起來特別重油香
金三文魚腩壽司:我無食到,因為唔喜歡食的
板前蝦壽司:唔掂,咬落去隻蝦好似溶解緊一樣,又唔夠凍喎
蟹棒壽司:又長又厚肉,咬落啖啖肉的感覺係最好的
蔥粒吞拿魚腩軍艦:我覺得呢個軍艦好食過峰壽司,因為峰壽司偏咸左dd,但呢個就完全食得到魚腩既香,但當然唔係好濃油香味果種啦
芥末墨魚壽司:唔知點解特別韌,係我食過最難接受的,雖然好新鮮,但我唔鐘意果些芝麻搶晒d味,同埋味道唔夠刺激......
油甘魚腩壽司:我的最愛之一,油份夠晒重又肥美,入口甘香
安康魚肝軍艦:無乜特別,唔識形容個味道,因為唔係我想點的那款......一句講晒點錯野
北寄貝壽司:呢度的北寄貝係特別大隻又厚肉,味道又鮮甜
嚮螺壽司:雖然夠爽脆又夠凍,但唔知點解咬咬下有點苦
特上海鰻壽司:賣相夠吸引又鬼咁長,點知被騙了,d肉唔新鮮......霉霉地


沒有留言: