2014年9月29日星期一

國泰城澳洲和牛主題自助餐

上星期六一行十一人去了國泰城食澳洲和牛自助餐,今次個價錢比較貴,要$198蚊一個人,但相對食物種類都多左,特別係甜品最好味.

甜品編:


法式忌廉焗蛋布丁:好香蛋味,但一定食之前整走d蕉糖先,如果唔係會勁甜的.


芒果布甸:好正,我的最愛,啖啖芒果味呢


雲石芝士餅:芝士好重,但唔可以食多件,好(溜)的


意大利咖啡芝士餅:好滑好香,我都切得特別大件黎食


芒果慕絲餅:這裡的慕絲係做得特別出色的,芒果味夠濃嘛

朱古力慕絲餅:我的最愛之一,朱古力唔會太甜,應該係黑朱古力.


班戟:普普通通


朱古力合桃撻:賣相好特別,點知影完相後已經無晒,激死.


士多啤梨慕絲餅:我無試到
藍啤梨牛油蛋糕:食落去淡淡藍啤梨的味道,好味


蛋布甸:係好滑好滑的,好似蒸水蛋咁


法式麵包布甸:無試到

栗子蛋糕:栗子味勁重,手快有手慢無,超快就無晒


唔記得個名:無試到

唔記得個名:無試到

唔記得個名:應該都係朱古力慕絲餅
牛古力噴泉:無試到

芝士:無試到
沙律編:



墨西哥式甜椒雞沙律
生果沙律


火腿沙律


西班牙式龍利魚沙律


扒香辣和牛西冷配芒果沙沙醬


沙律配菜


八爪魚茄子沙律

上湯浸和牛沙律伴香辣汁

海鮮蟹子沙律
主菜:



匈牙利式燴和牛肉粒

洋蔥炒薯


煎龍利魚柳伴白酒汁

西湖牛肉羹:味道有點淡,但就好重胡椒味

錫蘭咖喱雞

波蘭式椰菜花

迷你和牛漢堡扒配蕃茄醬:太乾

烤和牛腰脊肉:第一轉的肉質太乾了,第二轉就好有肉汁

燒和牛脾肉配日本甜豉油汁

炸豬扒伴芥末文厘汁:剛剛炸起,外皮唔脆的,但好彩唔會炸過龍,裡面還很嫩的.

白菌忌廉汁煮和牛

燒和牛肉眼:好重牛味,唔韌、有肉汁、肥膏位特別香

中式炒沙嗲和牛肉片伴菜芯

芝士白汁焗海鮮

炸子雞:好脆好滑,好味
揚州炒飯


生薄和牛片伴意大利黑醋汁
冷盤:

美國生蠔:都幾新鮮,蠔味十足,係唔夠肥美

加拿大青口:我一直都鐘意食外國的青口,特別係這裡的青口最好味,還保留左好濃既海水味.

魚刺身

大蝦:有些都唔夠新鮮,d肉霉的

太卷

冷麵

生果編:
雪糕

麵包


我都要開餐喇heehee

沒有留言: