2015年11月18日星期三

2015年暴走台北7日6夜悠閑歎美食之旅day3



今早我們搭車去善導寺站,5號出口

點知一出了出口,就被前面條隊嚇親,但原來龍頭位置更得人驚!估唔到食個早餐都要付出咁多!


我轉了個彎俾大家睇睇,咪以為龍頭在前面啊!


看看排隊示意圖先啦

中間還有一層樓梯的,上到去就係一個foodcourt,分別有幾間食店的
睇下現在氣氛幾咁熱鬧

其實每個人都係黎這間阜杭豆漿,要食有質素的地道早餐 ,當然要等下既

這裡的燒餅係炭燒架
價目表
d職員個個都好忙,所以要想定一陣買咩食物,免得要他們等啦!


我們買了一碗豆漿、一碗咸豆漿、一個飯團、一個油條蛋餅、蔥油餅,埋單$NT177蚊
咸豆漿:味道同我在內地食的有點唔同,這個味道較淡同杰身些,不過油條真係好味道,同小時間食的一樣架
豆漿:我無試,但老婆請都幾濃豆味,但隔渣隔得唔夠好

油條蛋餅:見到都已有點餅,咁大咁厚都幾難入手,不過個餅真係好香,外面有些小脆,油條又夠脆


飯團:這個係我既最愛,這個飯團材料都係用炸菜、肉鬆、油條等等,三個材料都係咁出色,每一啖既口感都係好正,可以講係我食過最好的飯團


蔥油餅:蔥好香,但我已食飽了!

食飽後就出發去龍山寺



這個龍山寺在台灣非常有名的



睇下幾多旅客,特別日本人都很多

香火鼎盛

我們都誠心拜一拜



參觀完又出發下一站,我們慢慢行過去










話咁快就到剝皮寮歷史街區



行了一圈後就行去食午餐



今日在牛店食午餐,門口已有一班人在等位!


這店最貴既麵要成$NT400一碗,唔知值唔值呢?
開放式廚房



等了一陣就有位


裡面環境唔太大,我們要面壁思過hahahaaaaa




又係秘制川醬,加了又係辣辣地囉



我點了滿漢牛肉麵



有牛肚、牛筋、半筋牛肉等等

湯頭很清,帶點藥材味,唔算很濃牛味

加了紅燒汁後,味道豐富了,我覺得好過清湯
 
麵條就很唔錯,有點彈性


牛筋好腍好入味

牛肉切到大大件,食起黎都幾膩
 


老婆點清湯牛肉


店裡會教客人怎食係最好的

豆卜一般般


單據:呢餐食了$NT660

跟住出發去西門丁,又係慢慢行過去



途經一間廟,又入去睇睇

 



轉了一圈就走



行經天仁茗茶就買了杯飲品



係咪真架?

老闆推薦913茶王珍珠奶茶


我就覺得一般般,賣到成$NT90蚊咁貴!



終於都到西門丁


我們入去西門紅樓看看

裡面唔算太多野睇



之後我們去了總統府,因為係開放日,點知唔記得帶護照出黎,所以無得入內參觀,激死!只好四周逛下啦




台北市電影主題公園

點知在附近見到小豬


現場超多歌迷啊

之後見到一間海賊王專門店,我即刻入去影下相先


影完相就去了誠品行下

我們在PAUL FRANK專門店見到有特價衫,$NT1000有三件,真係超平啊,即刻掃了六件heehee





之後去了茶番買野飲,因為天氣好悶熱




我們點了布丁抹茶、京都抹茶拿鐵,埋單$NT123蚊

京都抹茶拿鐵:我見到職員用了兩種綠茶粉,有成三匙咁多,所以綠茶味都幾濃,不過有些小澀,但可接受的





行下行下見到這間鴨肉扁,又入去試試,雖然叫鴨肉扁,但我們點了鵝肉食,一碗米粉同一碟例牌鵝肉,埋單$NT350蚊




鵝肉都ok,肉質帶點咬口,又多肉汁




米粉又滑又彈性,黎台灣一定要食米粉^^

老婆又玩人地隻狗!

之後回西門紅樓前的市集


都係賣d創意野



行完西門丁,我們決定回酒店附近逛街,因為西門丁夜市同以前差很遠,完全變晒!



PAUL FRANK主題餐廳

東區地下街係幾長,但完全無野睇!


行過這店見到有些人在等,我好奇一睇,見到d紅豆餅好似幾唔錯



這個係奶油餡的




嘩!d餡多到呢,熱辣辣好軟熟啊,紅豆唔太甜味,但好濃郁

不過呢個奶油味更出色,超好食


 
我們在復興sogoB1見到有個賣背包的店,而且還在做特價,原價要三千幾台幣,現在半價只要$NT1500咋
真係平靚正,料又好,老婆好開心


之後去了阿宗麵線

因為這店有得坐有冷氣開放,食得比較舒服


好老實十年前同十年後的阿宗麵線,睇賣相我已看得出變了,因麵線煮得唔夠糊唔夠杰,而且味道唔夠大腸味,失望啊
 
之後在街又見到人龍,我們當然排埋一份啦
 
等我上前睇睇賣乜野先,原來係咸水雞,我從未食過!
 
隔離有檔賣飲品的,第二日先來試
 
足足等了半粒鐘先到,還要雞脾已賣晒,最後點了幾隻雞翼同青瓜一條,老闆會好似手撕雞做法,然後加入大量味粉,我心想食完一定超口渴姐,不過我好飽, 所以俾老婆獨享


呢間奶茶都好多人幫襯

我就飲下茶消消滯


到底好唔好食?會否口渴?day4遊記會開估heehee

沒有留言: