2015年11月12日星期四

2015年暴走台北7日6夜悠閑歎美食之旅(Day1)

 





有電影睇,時間都特別快過




初初見到呢個就係飛機餐?乜咁普通架?

點知打開才知有驚喜,原來係雞扒包,而且好熱辣辣架

雞扒咬落好嫩,包又好味,還有淡淡的芝士味,好老實比一般的飛機餐好食得多

話咁快就要降落台北桃園機場,大概一個半鐘的航程,真係唔多覺


之後去辦理入境手續,因為之前在網上填好入台證,然後印出來就ok,前後不用幾分鐘就搞掂,方便過以前多多聲,而且係免費的

拿到行李就走得

其實一出關口外,好多需要辦理的事都在附近,我先去右手面



先去ATM拿錢,用有銀聯標致的就可以,這裡左右各有一部的

然後去買張七日無限上網電話卡,分別有三間電信公司,我上網睇過講中華電信較好收,所以決定買中華

價錢表


其實拿完行李出外,地方好細,看圖就知



然後再去買機場巴士出市區,本來買長榮,但點知職員行開左!

咁就去買飛狗,我們在敦孝復興站落,這站已是最近酒店的了!




價錢係NT$140位


買了要就去便利店行下,因未有車到


飲品好多選擇

還有關東煮添


我們在九號站位上車


司機非常熱心,服務態度一流

車內情況,成架車得五個乘客,大概一個小時車程就到復興站,司機亦開得很穩定,唔似香港司機開得咁快,落了車亦要行大概十五分鐘到酒店,辦好手續就出發去搵食

今晚晚餐(其實係宵夜)係被稱在台灣最*之吃飽了還想再吃的林東芳牛肉麵,雖然係零晨時間,但都一樣很多人啊!


我已被濃郁既牛肉味吸引位了


不過先搵位坐低先



醬料



還有得加湯一次,又幾好喎


店裡選用澳洲牛肉

我們選擇一碗小的牛肚麵,一碗大的半筋半肉牛肉麵,花干一份,埋單NT$460

花干:即係豆卜,用牛湯浸的,所以很入味


配上店的辣椒醬,非常對味,唔錯

牛肚麵:牛肚煮得好腍身


半筋半肉牛肉麵:份量好足


金黃色湯頭,試了一啖果然有驚喜,湯頭清得黎又濃郁,唔會感覺到有雜味,果然有料到

可惜麵就比較弱,我覺得有些硬添,如果用幼麵會比較好


牛肉同牛筋一樣又腍又新鮮,還好膠質

加了秘制醬後,成個湯頭味道都唔同晒,有點像川味帶點辣,但我覺得原味係最好的

之後去七仔買野飲,中間這木瓜奶好好味,木瓜味亦濃,左手邊係蘋果酸奶,雖然蘋果味都濃,但我唔鐘意酸奶味道,我們就行返酒店休息

沒有留言: