2018年10月14日星期日

2018年探索新疆11日賞黃葉、歎美食開心自駕遊之旅-day4

今日整日時間都係去購物,趁住有時間就先買了玉石同手信先



玉石市場在新疆有好幾個批發市場的,但在近她家的都有賣玉石的地方,我地去了好幾間,但發現某一間係明碼實價俾你睇的,因為很多間都不會睇到個價錢同亂開價所以要睇中了才問價,最緊要記得要講價





新疆的和田玉出名就係人都知,但一睇到個價錢就嚇得我一跳!全部都過萬的,好彩老闆娘講全部都係打折,即睇少一個零,然後其實還可再打折的,但要睇你口才了heehee,啊媽同家姐之前已講了一定要在新疆買玉鐲



呢塊蝴蝶掛飾我一睇就知家姐會喜歡,所以即刻影俾她睇,她話好靚



睇過試完後,最後就買了呢三件,價錢折完後好實惠




每件玉石都有國家證書的





我就一眼就睇中了這猴子的掛飾,不過塊玉係有點裂痕的,我亦在外面睇過猴子的掛飾,但都唔太喜歡,係這塊雕得比較合眼緣,所以最後同老闆討價還價,以超低的價錢買到^^



買完野後,就去食午餐,街邊很多這類賣水果的檔口



午餐去了伊犁阿舍面肺子,都係清真菜



睇完餐牌後,就點了臊子麵$12、羊雜麵$20蚊、油香$2蚊、酸奶、羊蹄$8蚊等等



酸奶:無試



油香:我食不出有什麼味道,就係好淡!



羊雜麵:羊雜碎很足料及處理得好乾淨,湯頭亦很濃厚,一點腥味都無,麵條係手工打的,筋道都可以,整體非常滿意



臊子麵:無試



羊蹄:$8蚊一隻真係抵啊,羊蹄煮得好腍,骨膠很黏住個咀,好味



這個女仔一個人竟然可食咁多!真大胃口



食飽後,收到另外一個朋友打電話黎講,她現在收工,可帶我們去行下,同埋她在公司個250畝花園度採了自家種的蘋果及葡萄^^,亦養了很多家禽黎招待Vip客的,不過我先把水果放低在朋友家先



朋友帶我們去紅山公園行下



唔知呢座塔有咩特別!



在公園頂部影下相,然後就去買手信



我們買手信的地方叫華凌批發市場,這裡地方超大的,什麼批發既東西都有



我們先去買干果,好多款式







新疆黄冰糖:味道唔會很甜的



桑子干



沙漠果:味道都係好淡的




紅棗夾合桃同葡萄干:平時都係食紅棗夾合桃的,加埋葡萄落去都幾



葡萄干都有好幾種,老闆介紹了些無漂過的俾我們



天山雪蓮:$120枝






之後再去商貿批發城睇下手工藝品,幫家姐買了些,但如果遊客去都會亂開價!



買完野就去食晚餐,今晚食大盤雞,這間店叫沙灣大盤雞,朋友一般都這裡食



朋友負責點菜,有蔥爆羊肉、水煮牛肉、熗白菜、大盤雞、辣子雞、爆炒羊肚、涼拌青瓜、涼皮、菌湯等等




我就先試試朋友公司採的水果,蘋果就酸了些!但葡萄個皮好脆口,果肉很甜很甜



唔知咩茶,都幾好飲,加了冰糖的



蔥爆羊肉:如果香些就更好,羊肉一般



水煮牛肉:牛肉幾嫩,但辣唔夠層次,花椒味亦唔夠



熗白菜:白菜唔脆口!



菌湯:味道普通!



辣子雞:雞肉都較粗糙,辣度還可以



爆炒羊肚:份量好多好多,切得又大塊,但D醬同配料爆得唔夠香,味道唔夠濃!



大盤雞:呢個大盤雞真係好普通!朋友都講差左好多,唔通換了廚師?雞已經很普通,但個汁都唔香濃!失敗



皮帶麵:一般係配大盤雞既汁撈黎食



涼拌青瓜:都OK



涼皮:無試

沒有留言: