2018年10月8日星期一

2018年探索新疆11日賞黃葉、歎美食開心自駕遊之旅-day1

今次新疆之旅能夠成行,係因為公司要我清晒所有大假,又加上新疆朋友6月份已提意我過去玩,所以同公司請了九月尾至十月頭的14日假期,原本想去睇秋天既黃葉美景,所以行程表編了14日,主要玩北疆的路線,但因為很多原因而改變了日數及行程,不過整個行程亦玩得很開心,新疆的朋友們非常熱情招待,最重要係能帶媽去到咁遠既地方,體現到很多新事物.



因為香港沒有直飛烏魯木齊,所以今次由廣州白雲機場出發,深圳出發會貴幾百蚊一程的!






而今次從廣州白雲機場飛新疆烏魯木齊地窩堡機場的來回機票買了$2400一位,其實我係在出發前一日才買,而且係買單程,不過去程係買了廉價9元航空,沒有免費寄倉行李及飛機餐,但有一支水派發,都好過無啦!



今次既行李全部手提上機heehee,很順利地辦好登機手續



登機口在A區132閘口,過安檢時,連對鞋都要除掉!真係嚴謹啊......




今次班機買得超早,所以在機場附近住了一晚,百幾蚊晚又有機場接送,我覺得幾化算



坐低食個早餐先







終於等到夠鐘上機



在機倉還要等了一陣,因有客人遲到!等等等




等到日出才起飛......




由廣州飛新疆要5個小時多些,所以睡下又睇下外面景色




應該越黎越近新疆了,睇到下面景色咁荒涼



因為坐既時間長,所以會同乘客一齊做些伸展運動,都幾搞笑



不知不覺已要降落了



呢個應該係T1機場,比較舊同細



朋友一早已到機場等候,不過天氣唔好,竟然落大雨,都幾影響心情架,朋友講新疆一年都唔多落雨的,你們真係貴人出門招風雨喎haahahaa



朋友直接車我們去食午餐先,好彩雨已停定,我只知這裡係昌吉,這餐廳連名都無的!唔知裡面係怎樣的




嘩!這地方好大,又花園又吊床



而且還養了雞同孔雀





呢棵好像係山楂樹




原來還有蒙古包,幾有特色



呢餐由朋友點菜,點了奶茶、架子肉、烤魚、烤腰子、烤土豆、湯飯等等



奶茶:本來對奶茶有些期望的、但一飲就!好淡同得鹽味,好失望!



湯飯:其實就係疙麵,都幾薄同幾滑,湯頭有羊味,唔錯



現在新疆餐廳已經禁用炭黎烤肉,環保關系喎,一般都改用了電的發熱線,但會烤到d肉好乾!




架子肉:烤得有點過火,但羊味都幾香



烤魚、烤腰子、烤土豆:腰子有少許腥,烤魚還可以,係多骨了些小!

多謝雄哥請客heehee,食飽後就去了另一位朋友家,今晚會住在這裡,一棟好像七層高,共萬幾呎,真係好大地方!



朋友好喜歡植物,她們主要住最高那兩層,其他層數都分租出去!




好多干果款待我地,新疆家庭就係這樣,我但喜歡這奶酪,幾香牛奶味,唔會很甜,一邊同朋友們談天說地,很開心



這係最高層,只得一房,今晚就住這heehee



另一邊出去還有個小陽台!



晚餐另一位朋友訂好了在伊品齋火鍋,怎知另一位聽錯了在伊品軒!最後經過討論後,還是改去伊品軒!



伊品軒火鍋



好多火鍋材料,自已去選擇,不過唔係任食的那種



一入到房,朋友都已點好了火鍋材料,而且係回轉那種,幾得意,而且係一人一鍋的



中間係羊肉同牛肉




好喜歡這樣的火鍋



啊媽的清湯




我要麻辣的




呢個羊肉餅都好味,個餅好軟熟又薄,總共追加了兩次

多謝玲玲媽跟馬哥請客heehee

沒有留言: