2018年10月9日星期二

2018年探索新疆11日賞黃葉、歎美食開心自駕遊之旅-day2

今日訓到自然醒,其實都還早,朋友黎接我們去食早餐




新疆地鐵唔知幾時可通車呢?因為看似都已建好,到時通車了就方便得多




朋友說這間烤的饢係比較好味,分別有原味及洋蔥味的,我較喜歡洋蔥味,回港前買了十五個回去!$5蚊塊



見到有烤包子賣,順便買了幾個,好像$3.5蚊個



早餐去了蘇氏牛肉麵,朋友說這間不錯的



進去一定要過安檢,這是新疆必定動作,所以治安係很安全的,這餐廳非常乾淨整潔,點解我咁講?因在用餐時,突然有四五個著西裝的男女入黎,四圍檢查地方整潔度、檯有否拍得整齊,個個金睛火眼,我最有印象就係連牆身既掛畫框都要用手去檢查有沒有塵埃,檯面係要斜看檢查有沒污漬,真係好嚴謹!





朋友點了些醃蘿蔔絲、醬牛肉、拌黃豆、清湯牛肉麵




清湯牛肉麵:湯頭好清,阿媽那碗就走紅油,清真拉麵特色係要一清、二白、三紅、四綠、五黃,即湯清、蘿蔔片白、辣椒油紅、香菜和蒜苗綠,以及麵條黃亮,這碗牛肉麵都還可以,湯頭一定唔會好濃味的





烤包子:新疆必食之一,但一定要買新鮮出爐趁熱食的,凍了就鮮味大減,包子要薄而脆,餡料主要係洋蔥同羊肉粒,而羊肉一定要手切的,這樣才會有口感,味道醃料有孜然粉、鹽、胡椒粉等等,羊肉又唔會很羶、係很好味的



饢:阿媽超鐘意食!

食飽後就去了朋友家聊天



酸奶:其實我對酸奶就很一般般的,有些牌子的味道覺得可接受,有些就很難接受到!現在還推出很多新款,又密瓜又柚子,反正我就唔多去試!




食下干果同水果,這個桃好甜,葡萄係早兩日在吐魯番採回來的,已係最後一造喎,葡萄都係好甜的



午餐就品嘗朋友做的湯飯,加了牛肉、豆腐、蕃茄等等,我食了兩碗,好味

等朋友接了女兒回來,就出發去二道橋大巴扎



我們搭BRT公車3號線去團結路站落車



時代廣場



這裡就係二道橋大巴扎步行街,係非常多人潮的地方,有野買有野食,入去睇睇先



要入步行街,首先要安檢先,第一段主要係賣地道新疆美食,然後再去第二段就係購物為主,但一樣要從新再安檢一次!




現在既大巴扎已沒有了從前的味道,只感覺到係商場化,但每一檔口都變得乾淨同企理,而且統一用微信支付,不收現金的!




原始烤鵝蛋係新疆特色菜,雖然賣得唔平,但一定要試,我就不在這裡品嘗的



烤羊肉串









羊頭肉及羊腿



沙灣最出名就係大盤雞



羔羊肉



烤全羊:完全唔見有客人幫襯hahaaaa








薄皮包子:其實就係比較大的蒸餃,係羊肉餡的



烤雞





過了馬路後,就係第二段街,主要賣手工藝品、衣服、干果等等







朋友講呢度係做遊客生意多,所以價錢會貴些,建議我唔好在這樣購物,去批發市場入貨比較化算





呢個係手工做的酸奶雪糕,係比較甜左些,但幾濃奶味的



呢間賣饢的店好多遊客幫襯,朋友話很出名的



傳統美食面肺子、米腸等等



缸缸肉:呢個羊肉湯係我最想黎新疆品嘗到的食物之一,我亦真係好好彩,因已係最後剩的8份缸缸肉,其中六份係已被訂好的,我剛好要最後兩份,但前面那六份的人可能已等了成個鐘,我就等了大概十分鐘,因為每次都係新鮮制造,未必每個人都可這樣等!




缸缸肉其實係燉湯,主要有羊肉、黃蘿蔔、胡椒等等,肉既份量好足,湯頭有羊味,唔算好濃那種,但飲得出好鮮甜,咁凍既天氣飲就最適合,成個人都暖暖



薄皮包子:其實餡料同烤包子差不多,羊肉塞到滿滿的,還有些肉汁



邊欣賞月光,邊同家人及朋友品嘗美食,幸福其實就係咁簡單^^



食飽後就搭車回家休息

沒有留言: