2017年11月29日星期三

帝苑酒店自助午餐

因為上次餐生日飯麻麻地,所以家姐再請我食多餐,今次選擇尖東既帝苑酒店自助午餐,打7折後埋單$88X蚊,其實啊媽同家姐已食過好幾次了,所以我食後覺得呢餐整體都幾滿意^^



環境已佈置好聖誕裝飾,都幾靚架,雖然係閒日,但現場都勁多人食客,可能有優惠既關系啦

我們坐低後,就去睇下有咩野食先^^



海鮮:長腳蟹、青口、蜆、蝦,但長腳蟹竟然有兩盤咁多,應該好多人搶,好彩我就坐在隔離heehee



湯類:木瓜雪耳紅棗湯、大蒜薯蓉湯、人參雞湯等等



燒味部:特別有海南雞飯



以上係熱薰



以上係麵包



以上係沙律



以上係甜品



朱古力噴泉



以上係水果



橙汁、西柚檸檬



呢度既日本刺身及壽司真係比較弱!



我最愛既麵檔,竟然有咖哩魷魚同豬大腸,正啊




班戟



雪糕



影完相就開餐喇,長腳蟹係我同啊媽既最愛,起碼食了四碟啊



咸菜胡椒豬肚都ok



我總共食了兩碗,非常滿足^^



炒麵好食,燒牛肉粒麻麻



三文魚刺身好弱,又唔夠肥美,口感又一般



甜品選擇都唔少,大部份都ok



栗子都幾香滑



呢個係芒果西米露,唔會很酸,但魚膠粉落得重手了,影響晒個口感!



藍草莓芝士蛋糕都唔錯



我家姐食既沙律

沒有留言: