2016年10月17日星期一

九龍維景酒店自助晚餐

上星期六晚我們一行四人去了九龍維景酒店食自助晚餐,老婆早幾日見到這酒店有做團購,大概$338+加一,埋單$387蚊一個人.



我們訂好了18:30分現在已有唔少人



今期主題



呢些簽係蒸海鮮時交俾廚師,然後簽上號碼就代表我們張檯,蒸熟後就會有職員送到黎,幾唔錯







以上係冷盤同水果









以上係甜品,款式好多同會不時轉款





以上係沙律





朱古力噴泉



movenpick 雪糕,都有幾種口味選擇



麵包



燕窩蛋撻





以上係刺身同壽司







以上係籠仔蒸海鮮



選好海鮮就交俾師傅





鐵板燒



燕窩龍蝦濃湯







以上係冷盤海鮮











以上係熱葷,不過我一樣都無食!



我喜歡主攻長蟹腳先,不過d長蟹腳唔算飽滿,有點瘦!



蟹肉都算ok



清蒸鮑魚:老婆最愛,我們都點了好多,都ok架



清蒸帆立貝:一般



清蒸海蝦:都幾新鮮,肉質夠



清蒸東風螺:唔多新鮮!





燕窩龍蝦濃湯:嘩!個湯好濃架,而且用料十足,感覺好多燕窩在裡面,唔錯



烤牛扒:燒得幾好,肉質夠嫩



翡翠螺:其實我好怕食到好多碎殼既翡翠螺,相中都有兩粒有碎殼的!



煎鵝肝:每次一出就好快就無晒,每個人都會拿幾份,我就對鵝肝麻麻地,味道唔算很濃





三文魚:我就專揀魚腩位黎食,夠晒肥美,睇色澤都知質素唔錯的















我食左好多甜品,真係好多款式架





最後食埋杯雪糕就完美喇^^



每人都有杯飲品送的,不過凍檸茶既茶味好淡下!



一早叫酒店職員安排的heehee

沒有留言: