2016年10月15日星期六

2016年台北5日4夜撐爆你個胃歎美食之旅-day3

經過昨日既颱風後,新聞講今日都係停工停課,唔通又係好似昨日咁好多店都關門?不過我們還是照原定計劃咁行先!



地鐵依然很冷清



今早我們去東門市場食早餐



黎得東門市場,一定會黎試下個米粉湯,這裡分別有兩間,分別係黃媽媽及羅媽媽



湯頭用豬骨去熬制的,但係我覺得羅媽媽同黃媽媽係一齊聯營的感覺,因為招呼我同收錢的係羅媽媽人人,但坐同食物就係黃媽媽的!




圖中所講的油膏真係幾唔錯的,加了會好味很多



其實這裡多數係食內臟多,好彩我們都愛食heehee



我們叫老闆有咩好介紹?老闆就介紹我們點兩份黑白切,原來黑白切即係樣樣都有些,但一份唔可能全部款式都有,所以我們就點兩份,然後湯米粉X3、黑白切X2油豆腐、燙青菜等等,埋單NT$355蚊



湯米粉:純粹嘗到豬骨味既湯頭,味道亦比較淡的



油豆腐:都唔錯




黑白切:d內臟真係處理得好好,完全無腥味的,真係好新鮮好正



燙青菜:無特別



黃媽媽對面就係東門城滷肉飯,又係好出名的,問了老闆係可以點過黎堂食,所以點了一碗試試



東門城滷肉飯:我試了一淡,心諗中伏了,滷汁唔香濃,味道偏淡,真係平平無奇!





食飽後就在市場裡面行一圈啦,其實我們在找立吞壽司,點知生果店老闆講,因為昨天打風,所以無貨送黎,休息一天,咁都無計架!所以就睇下阿婆婆有咩生果賣先^^



點知見到有巨峰提子賣,而且粒粒都好飽滿,係日本岡山進口的,我們咪問下價錢先,阿婆開價NT$1000蚊,我話我們咁有緣,可唔可以再平些啊?最後講價到NT$800蚊,成交heehee





呢間興記水餃咪就係林青霞最喜歡幫襯果間囉





好大隻公雞啊



呢間東門江豆腐花又係好出名的,反正黎到,無理由唔試下架!我們點了豆腐花X2、豆漿,埋單NT$140蚊



豆腐花:台灣人食豆腐花喜歡加入花生一齊食,但朋友講d花生好唔掂!



至於豆腐花就,同香港真係無得比,入口比較粗糙,豆味亦淡,真係失敗



豆漿:好彩原來豆漿都幾好飲,加返小小分啦



之後慢慢行去永康街那邊,因為路程唔太遠的





呢間手抓餅又係咁多人!真係唔明白咁普通既餅都咁多人排!



次次都想試這間刨冰,但最後都係無試到!



反而買了個烏苺汁同芭樂汁,不過都係一般般!



行過這間賣襪既,氣墊專家咁厲害,買幾對試試先



行過見到這店賣茶葉同器皿的,器皿係用岩礦石做的



我對呢幾粒小磚比較有興趣,把它們雪凍當冰用,但就唔會影響d飲品味道,好像幾吸引



呢些產品特別多日本人睇









行行下見到前面有間超市,外面咁熱,都係入去涼下先



點知俾我發現到好野,呢隻杯麵香港賣成$20蚊架,但這裡就一半價錢就有交易^^



我就掃了一箱,分別係花雕雞同麻油雞各半打^^



順便買支茉綠奶茶試下先,原來幾好飲,味道幾清香



午餐我們去鼎泰豐,因為朋友未試過嘛!





食飯時間真係頂頂頂喇!



拿了張票等下囉!不過都唔算等太耐就有位



點單紙



整包師父們都幾多人下



我們坐低後,就點了小籠包、蟹粉小籠包、酸辣湯、燉雞湯,賣單NT$957蚊



蟹粉小籠包



味道都唔錯,不過唔係我最愛



小籠包:咁這間小籠包又真係幾得既



燉雞湯:老婆必點



酸辣湯:味道比較普通



單據



食飽後,我們過了對面馬路,沿住條馬路直行,行經這間生果店



見到又有文旦買喎,NT$100蚊三個,抵啦



即時掃了三個先^^





生果店對面係藥房,本來想買痱滋貼的,點知無我想要的牌子,但又發現有包住手指頭既藥膠布,還要係意大利入口,價錢又唔貴喎,他們掃了幾盒!



果頭食完鼎泰豐,呢頭見到老鄧擔擔麵門口飄出陣陣香氣,所以決定入去試下先



個擔擔麵有無咁多料啊?真係好懷疑!



點單紙





近門口就係廚房,唔怪得咁香啦





唔好意思,我們又包場喇,到底係咪好事黎架?定會中伏架?



洛神花茶:先整杯黎解下渴先,又幾好味喎,濃度適中,味道又幾天然喎,唔錯

之後就點了洛神花茶X3紅燒蹄花麵、紅燒蹄花、擔擔麵、燙青菜、炸醬麵、紅油抄手,埋單NT$520蚊



燙青菜



紅油抄手:這個抄手真係好唔錯,細細粒一口一個好方便,特別係個紅油醬,調得剛剛好,味道好突出,雖然係幾紅,但唔會很辣



擔擔麵:很一般,可能我唔喜歡麻醬




紅燒蹄花麵:這店既麵質都唔錯的,但估唔到這蹄花竟然係班團友贊得最多,他們講比富霸更好喎,係咪咁誇啊?我覺得味道係唔錯既,其實兩者差唔多啦



炸醬麵:賣相都幾討好既



我就負責撈勻



他們都講唔錯,肉醬味道很順喉,濃度適中



紅燒蹄花:這個係追加的,團友講唔夠食喎!



單據





食飽後,就返酒店食下文旦,順便沖個涼休息陣



之後出發去食冰,ice monster就在酒店附近,應該講果晚醉麻辣附近



見到咁長龍都知唔係普通冰



講到咁誇啦啦,我真係唔多相信



又係CNN全球十大甜點喎!



還有雪條賣的,不過我無興趣





好喇,終於排到隊入黎,坐低後就點了芒果刨冰、咖啡刨冰、士多啤梨雪芭,每人有最低消費NT$120元的,埋單NT$640蚊





士多啤梨雪芭:酸酸地,無咩特別,但個士多啤梨超酸囉



咖啡刨冰:我們都覺得咖啡味係最好的,味道又夠濃



芒果刨冰:其實係雪花冰口感係幾幼細的,但個芒果醬就比較一般,最火滾就係d芒果粒,完全雪到壞左,一點芒果味都無,真係超級中伏!



之後在附近繼續行街購物







有無搞錯啊?三個人同時睇中同一款!我暈喇,唔係有折我都唔會買啊!hahahaaa



行下行下又夠鐘去醫肚,今晚期待已久既燒肉晚餐,今次選擇去大阪燒肉雙子Futago,而且一早訂定位了^^



我們隔離檯係日本人,一家三口,雖然言語不通,但都有些交流



啤酒唔0岩我



都係飲茶比較好







其實這一年共去了台北三次,每次我都想食烤肉的,但次次都無緣,第一次訂好晒胡同燒肉,點知班機延誤錯過了,所以今次我就堅持一定要食一餐,而且大阪燒肉價錢比較合理,特別係員工既服務同態度,真係一流,你唔會覺得他們係職員,我感覺像朋友一樣,一邊傾計一邊幫你燒烤,店裡既氣氛一流,好值得推薦

我們睇完餐牌後就點了巨無霸橫膈膜、厚切豬五花、上等豬頸肉、厚切牛舌、牛肩肉、特選扇子肉、壺漬特製調味牛肋肉、韓式烤雞肉、雞軟骨、上等豬頸肉、小黃瓜一本漬、一口冷麵、特制馬鈴薯沙拉X2、埋單NT$5368蚊



小黃瓜一本漬:青瓜要黎解下d油膩,所以必點



特制馬鈴薯沙拉:老婆讚好味,所以追加多一客




厚切牛舌:牛舌真係厚切先食得過癮,厚到成塊牛扒咁,肉質咬落好嫩架



牛肩肉:肩肉牛味都幾濃,唔錯




上等豬頸肉:上等我覺得比平時食的有彈性些




巨無霸橫膈膜:其實橫膈膜部位比較少,所以特別多人喜歡,因為我們特別喜歡肉質又嫩又有彈性,呢種質感係一種享受




壺漬特製調味牛肋肉:學足韓牛咁,就細細,點知拉出黎既肉係咁大塊,都幾抵食,肉質唔洗多講啦




厚切豬五花:我對豬肉一向唔多追求,不過呢塊五花肉都唔錯



呢個係點五花肉既醬汁



韓式烤雞肉:肉質好粗糙,唔掂!點會俾雞胸部份架......




特選扇子肉:肉質咬落好嫩,唔錯



呢個我都唔記得!



一口冷麵:無試



雞軟骨:好脆口,好味



呢杯乳酪係送的,唔錯架



單據

食飽後,又繼續行街買野



我就睇中了呢對



團友就買了呢對,香港好像還未有這個款



老婆就在選擇左定右好!



買完野後,我們出發去寧夏夜市繼續食





現場都幾多人,可能今日停工既關系





宜蘭三星蔥肉捲:其實我都唔想買黎試,因為肉捲真係即燒即食才好,但這檔就燒定鬼咁多,你估自已係排隊檔咩!食落已經凍晒,肉質又硬又實,真係整衰自已招牌!



呢檔魷魚羹係我既最愛



魷魚真係生炒架,唔係用滾水灼的那種,特別個芡汁調得好好



魷魚份量超多,而且每塊都幾厚肉,超正



今次蚵仔煎試下圓環邊,又係老店喎





睇落好似幾好,但係咪真的好味,要試過先知!

我們坐低後,就點了蚵仔煎、蚵仔湯、蒜味鮮蚵,埋單NT$280蚊



蚵仔湯:蚵仔就多喇,但出唔到味




蚵仔煎:原來賣相真係唔代表好食架......,下次都係食返賴記算了!



蒜味鮮蚵:食唔出有幾鮮!



單據













本來想試蔥餅捲,但團友們無咩反應,咁就下次先再試



這檔牛媽媽,我主要黎食牛雜湯同沙茶牛肉炒通菜兩樣野



牛雜湯:碗湯都幾多牛肚,而且啖湯幾濃牛味,唔覺係味精湯,飲得過



沙茶牛肉炒通菜:炒牛肉既時間控制得好好,肉質嫩滑,唔錯

食飽後就回酒店休息



回到酒店當然要品嘗下d巨峰提子啦,粒粒都好飽滿架



睇下幾大粒



朋友剛去完大阪,他講在大阪食既巨峰都無今日買的好味,青甜多汁,最緊要係無藥水味架,超正

沒有留言: