2017年9月1日星期五

2017年6日5夜福州、廈門休閒美食之遊-(福州編)



今日一個人在福田口岸搭地鐵到深圳北,之前提早兩日在網上買定深圳北到福州既動車車票,但係上網買票有樣野唔好,就係要去到現場排隊拿票,自動出票機又唔適合回鄉證的,現場去排隊又無專屬拿網上購票既窗口喎!搞到排好耐隊,特別好多人排隊改簽的!所以真係要提早到火車站,因為還要預留時間安檢!



通過安檢後,個心才定下來,雖然自已係提早好多時間到達,但唔知現場要辦幾多時間嘛!



我買了早上9點18分既車票,到福州要5個幾鐘



終於夠鐘入閘





買了一等座,坐得舒服些,動車亦好準時就開車



其實今次返鄉下係早排收到親戚電話,講外婆突然安詳地走了,啊媽同家姐就提早先返鄉下打點,我就因為要返工,所以較遲才回,在車上一直回想著小時候同外婆既段段畫面,因外婆好錫我,但自已亦好多年無返去探望,心裡有些後悔!



都唔知係咪咁巧合,隔離位竟然係位女尼姑!





沿路風景都係山同田



經過幾小時既車程到達了泉州,咁應該好快就到了,心裡越黎越急,到了福州就坐白牌車回閩安村



一到步就見到儀式在進行中,我亦即刻加入



儀式一直做到黃昏才暫停,因夠鐘食晚餐



現場都係d親戚同街坊





特色拼盤:我只集中食滷雞腳



膏蟹糯米飯:又係傳統菜,蟹膏好爆嘻嘻



白灼海蝦:幾鮮甜



象拔蚌刺身:夠晒凍好脆口好甜,不停咁食^^



白灼花螺:灼得剛剛好,唔會韌



清蒸龍蝦:簡直浪費了隻龍蝦!



片皮鴨:一般



清蒸石班魚:一般



海蜇頭:好懷念這個醬,係用蟛蜞同酒糟做成既,不過這款係很一般的,要有蟛蜞碎那種才是最正



鮑魚湯:一般



酥炸魔鬼魚邊:無試



西芹炒螺片:螺片唔會炒得唔錯



清炒甜豆:唔錯



素湯:無試



海鰻魚湯:用黃酒煮既鰻魚湯,啖啖肉唔錯



另一款海鰻魚湯:我都飽到飲唔落喇!



炒肉糕:家姐既最愛,傳統食品,係用地瓜粉、白糖和水調和成漿 ,然後放在鐵鍋裡用豬油炒出來的膏狀甜食



晚餐好豐富,多到都食唔晒!



晚上宵夜就係牛什粉,湯底好濃好好飲,牛什好足料,不過就比較韌同黐牙,都要成$15蚊碗




第二日既早餐,係白粥配些小菜



一大早儀式又繼續



鄉下既儀式係比較隆重,不過現在已簡化了唔少



呢個係午餐,又海鮮又佛跳牆

儀式完結後,我就去了亭江自已鄉下行下,十幾年沒回來了,聽講已變了好多!



呢個係我們既宗祠,現在都無人打理了,成條街都在重建!




呢些有特色既建築物都要拆,真係好可惜



呢口井細個時好多人在這打水洗衫架



紅色那間係舅父既舊居同理髮店



這依姆扁肉店係好深回憶的細個時啊爺帶我睇完戲就會去這店幫襯,不過店主好早期已移民美國,現在易主俾其他人做,已唔係當年最好食既扁肉店了!



這裡係係我們既祖屋,不過四周圍已完全改變晒



係一間四合園既大屋,裡面分了好多戶








呢些室內相片已係2006年影的!



外面既花園







隔離附近都已開始清拆,係剩下我們那間未有消息!




後門



後門還有一口井的





之後在附近再行下






返鄉下食得最多就係西瓜,超甜





第二日約了表哥食早餐,在酒店門口搭三輪車過去



扁肉同拌麵係我既最愛,特別係尚干既最為正宗,什麼沙縣小食真係彈開一邊啊!



這間店表哥講都係老字號,但我從未幫襯過!



呢個就係扁肉,裡面係豬肉餡,這店堅持用手剁既,皮薄餡少




湯頭用豬骨熬製,絕對唔馬虎的,不過食之前一定要加點醋,超美味架



拌麵既靈魂主要係麻醬,我起碼要食兩碟才夠



食飽後就行下街市





表哥見到有靚既山竹,買了一籮,好清甜



下午就同家人去福州行下,安泰樓係百年老店,我只是路過

我們主要去三坊七巷行下,不過福州既天氣真係好熱好熱!



天氣實在太熱喇,去了孫記坐低飲下野,原本想飲涼茶既,點知變了賣甜品的!



而且價錢都幾貴下





橄欖汁我好喜歡飲架,忍唔住買黎邊行邊飲,果然好橄欖



同利肉燕係百年老店,但其實對我黎講就無咩特別,因細細個都經常食,都係自家包既





不過值得一提,這裡既燕皮真係比較彈性,比外面食既明顯質素高些,一試無訪





另一間永和魚丸,同樣係老店,質素如何?真係要試試,其實福州魚丸我記得小時間都係自已去買些門鱔,然後交俾專門打魚丸既人去做,所以百份百有魚味同彈性



我分別點了一碗魚麵、什錦魚丸及魚丸,不過咬了一口,覺得魚丸真係好普通,魚麵還可以,都係名過於實的!





我們無好認真去行三坊七巷,雖然遊客唔多,但太陽真係超曬,提唔起勁去行



之後回家姐住既酒店沖涼及休息下,晚些才慢慢行去食晚飯,今晚選擇在老福州飯店,食下些懷舊菜先





芋頭粿:芋頭味唔太濃,品嘗過美味的已成回憶



蠔仔豆腐湯:蠔仔份量好足,湯頭亦夠鮮,幾好



特色炒米粉:米粉唔同廣東的,其實係叫興化粉,麵質比較幼細,我應該點海鮮炒既比較好!



拌魚唇:魚唇都幾厚身,而且一點腥味都無,唔錯





佛跳牆:裡面材料係幾足,不過湯頭就比較普通,不過聚春園佛跳牆亦唔係我杯茶,因為酒味太濃了!



紫菜蠔仔煎:粉漿太厚了!



荔枝肉:個醬汁調得唔錯,咬落啖啖肉



家燉小黃魚:小黃魚既肉質真係好嫩滑架,不過要小心細骨



單據



宵夜又係牛什米粉

第二日早上係外婆出殯既日子





相中前面就係閩安村,現在起了很多復古既建築物



鏡頭一轉已在福州西禪寺,爺爺、嫲嫲外公、外婆都係安放在這裡,環境幾好架





安放好外婆,儀式就正式完結





晚餐就在阿姨家食蜆肉絲瓜米粉,還有肥美既聖子^^

明天就係出發去廈門,帶啊媽去散心

沒有留言: