2017年9月14日星期四

2017年6日5夜福州、廈門休閒美食之遊-day2(廈門編)



沙嗲麵在廈門係好出名既一道麵食,所以今早決定去試試,而吳再添小食店係其中一間比較老字號



餐牌



我就點了兩碗沙嗲麵



沙嗲麵:麵條係用油麵,不過沙嗲湯頭就同港式既有d分別,但我本人會較喜歡港式既,會濃味d,而這店既沙嗲湯頭我覺得有點羶或腥味,唔係想像中咁特別!



食飽後就搭返車去郵輪中心廈鼓碼頭買船票到鼓浪嶼



點知現在遊客係多得好誇張,才早上九點幾已人山人海,亦有好多團,但今日係閒日喎!





我只能買到早上11:10分既船票,已係最快的了......



買完票後,就去附近既food court坐下,外面天氣實在太熱了!




買了個芒果刨冰同鮮芋仙冰消消暑



夠鐘入閘,人龍長到呢,好彩d遊客都幾守秩序



隻船都幾大隻,可容納很多人



早上船就有位坐,不過船程都唔會好耐







話咁快就到鼓浪嶼,真係行得快就好世界heehee



天氣超級之好,熱到爆燈



呢個係回程時既搭船時間表



啊媽一落船就要買支雪條邊食邊行



鼓浪嶼地方就唔算好大,我亦係跟住大隊慢慢行



沿路街邊好多賣生果既小販





其實在鼓浪嶼食海鮮都唔會好貴,但千萬唔好食呢些放出黎既,因唔知放了幾耐!天氣又咁熱,海鮮好容易變質,睇見都唔敢買黎食啊









鼓浪嶼最旺既地方就係呢度,好多商店,極之商業化



呢間張三瘋奶茶店又係好出名的



我又排隊買杯黎試試先,真係印銀紙咁,人龍未停過架!



我就點了經典味既奶茶,茶味係有既,但唔算好別好飲,還要賣成$20蚊杯!



原來這裡還有個街市架





呢間店又係好出名,但天氣實在太熱,我本來都想排隊買黎試,但見等咁耐,都係放棄算了











不過鼓浪嶼都有很多特色既建築物睇既





行下行下就到了我午餐既地方



撈海塢環境比較舒服,價錢亦唔貴







室內亦唔少遊客在用餐




睇完餐牌後,就點了海鮮撈粉、素菜煲、花蛤湯、蔥油魷魚,埋單$170蚊




海鮮撈粉:材料份量好足,不過湯頭較為普通,帶唔起d鮮味!



花蛤湯:花蛤好多,湯頭還可以,花蛤亦無咩沙



素菜煲:好多日無食過菜了heehee



蔥油魷魚:魷魚好新鮮,不過蒸過火了小小



單據



鼓浪嶼都有好多情侶黎影婚姻照,不過天氣真係好熱



食飽飯後,就黎到鼓浪嶼最後一個景點,這個景點好巴閉架,無去到就唔算黎過廈門喎,就係日光岩喇



去日光岩主要一路行到頂




這張相已經係到了日光岩上面,上面地方好細,特別係上落都要靠果條鐵梯,都真係幾辛苦下!





影完相就要回程,人太多喇,逗留太耐都唔好意思





















回碼頭路上都有好多建築物睇下





回程路上見到間海鮮飯店,俾個餐牌大家睇下,做個比較,真係唔會太











到了碼頭裡面排隊等上船,睇下道船幾爆!





回到酒店沖個涼,然後出去超市行下





晚餐去了九市牛肉店,這店在當地都比較有名的



餐牌



我們點了一個牛雜飯及牛腩米,份量都係20蚊那款



牛雜飯:睇到賣相都唔錯,湯頭顏色幾討好




牛雜份量好足,而且咬落好腍下,唔會黐牙,湯頭有加到些鹵包去辟腥,不過唯一係個湯頭唔夠熱,可能天氣既關系吧!



牛腩米:我無試





食飽後去了思明路步行街,這裡亦係最旺既地區



呢間八婆婆燒仙草輪渡店生意好到不得了,我都想幫襯,但睇見咁既人龍!都係算了





整條步行街都係賣手信既多,無咩特別



買了兩個台灣芒果,老闆又話熟了,點知咬落好鬼酸,芒果味好淡

沒有留言: