2017年9月2日星期六

2017年6日5夜福州、廈門休閒美食之遊-day1(廈門編)

今早食完個早餐後就要出發去福州火車南





臨離開鄉下前,帶啊媽黎品嘗拌麵同扁肉,反正自已都好想食

我們坐公巴車到馬尾,再轉車到火車南站,都好方便同價錢才$3-4蚊位



話咁快就到了福州火車南站,今次在窗口取票唔洗用好多時間



通了安檢後,去廈門既班次還有一段時間才夠鐘,所以就在候車區休息下



終於等到夠鐘入閘



我媽幾似背包客hahaha







今次坐二等位,因為車程比較短,但都要兩個幾鐘



到了廈門後,我們去公交車站那出口



出了火車站就好容易見到梧村公交車站,另外在梧村地下街裡面都有個公交車站的



我們坐26號公交車,在濱北中行站落車



原來係雙層巴士,感覺都幾好喎



一落車後,前面就係瑞提拉酒店,我在攜程訂房,還有回贈,最重要這酒店價錢合理同交通算方便



酒店大堂



呢款專bb車又幾得意喎








房間就唔算好大,但勝在幾企理同有免費WIFI





洗手間



在酒店沖個身後,就出發去食晚餐先





工商銀行就係車站,所以離酒店好近,在廈門要善用公交車,去景點好方便的,最緊要每程才$2蚊位!



到廈門第一餐就想食海鮮,選擇了這間上青本港海鮮餐廳





海鮮種類都唔少,不過我們得兩個人,所以唔會點得多,加上自已都做過下功課,在睇海鮮時,女職員負責幫我落單,但可能見我睇黎睇去,就有個像老闆既男人走黎招呼我,我就俾他看我想要既海鮮啦,這男人就講有些海鮮係季節性既,所以有些係無,最後他都推薦了我食招牌金鍋真鯛麵線,我再點多個白灼魷魚筒,老闆見到價錢係$98蚊斤,就同職員改返個價錢表,因來貨才$88蚊斤喎,又幾老實喎,而且不段同我講唔好再點,兩個人怕食唔晒個鍋!所以點了兩樣野,埋單才$196蚊





醃蘿蔔



白灼魷魚筒:魷魚筒真係好新鮮,灼既時間非常好,咬落好有彈性,唔錯




招牌金鍋真鯛麵線:老闆又突然親自過黎招呼我們,講這真鯛係活的,現點現殺,而且係野生海魚,所以魚片刺身食都可以



見到個鍋我都嚇一跳,真係好大鍋下!老闆幫我放些魚片在湯度



然後等滾起就食得



因為係用酒精既火種,所以唔會好大滾,魚片慢慢浸熟



可以加些配菜



其實麵線我都經常會食的,在香港買壽桃牌藍色包裝那款,但這麵線好快就會糊在一起!但這店麵線就好唔同,煮幾耐都唔會糊在一舊舊,口感又夠滑,之後我都去街市買幾包廈門麵線返香港heehee



試下真鯛魚片先,魚片好嫩,而且無咩魚,魚味都幾濃,一點腥味都無



拆出黎整條魚骨同魚頭輕輕炸一炸,然後用大量蕃茄黎熬制,湯頭好甜好好飲



睇下個魚頭幾大



呢餐食得超級滿足,好滿意老闆對客人既細心,唔會因得兩個人就覺得賺唔多,而降低服務態度,加上可能我們好早到,店還無咩客人



單據



食飽飯,就同媽四圍行下





晚上就搭錯車去了個不知名既夜市!之後再行下超市就回酒店休息

沒有留言: