2016年6月28日星期二

一鍋堂

今晚一行四人去了一鍋堂食晚餐,這店你想打電話訂到位根本微乎其微,我就打親電話都話留言已爆滿,所以叫了老婆親自落去一鍋堂訂位,其實上他們fb都可訂位,但時間唔同落店的!不過早個幾禮拜訂到已很開心,$174位已加一,任飲任食2.5小時,特別鳴謝阿盛請客^^



一去到荃灣大鴻輝廣場,見到原來開了間馬辣火鍋,而且係新開張的,搵日試下先



湯底係有16款選擇,我只影了其中8款!



軟雪糕機:有芒果、雲呢拿、特濃咖啡、混合等等



雪糕配料



火鍋配料




各種蔬菜




各種飲品



我們訂了七點鐘,一去到就有位



前菜:有些韓國feel



點單紙



潮汕湯底:竟然有一條大地魚在裡面,湯頭唔算好濃,但我覺得唔錯



湯底自由出去拿的



冬瓜茶:都幾好飲



調定個配料先heehee



大白菜同油麥菜



麻辣豬紅:味道唔太辣,一般

手打墨魚滑:一般



灸燒芝心包:一般,芝土丸會好食些

龍蝦沙律丸:呢個好味

黃金墨魚燒:無試

麻辣鱈魚包:裡面好多湯汁的,而且湯汁好好味架,不過咬落要小心些

午餐肉:無試

芫茜餃:無試



豬粉腸:唔錯

豬肺:唔錯

豬皮:無益油

牛骨髓:無試



牛栢葉、水魷魚:我最愛



帆立貝:ok



手打墨魚丸:口感唔錯,唔係一般雪貨



白鱔片:鱔片夠肥,而且咬落好脆口又唔腥,好新鮮



鮮雞件:唔錯



豬肚:唔錯



爽脆豬潤:真係幾爽脆



黑豚肉:一般



田雞:一般



是日海鮮係蜆:呢個點得最多,蜆肉又肥又鮮甜



真係花膠:唔錯



手切肩胛肥牛:牛味都幾濃、灼一灼就食得,唔錯



炸魚皮:無試



冬瓜片:好甜

鮮萵筍:呢個好食



金菇:好味

秋葵:好味



薑汁皮蛋貢丸:雖然我唔喜歡薑汁,但個貢丸真係幾彈性



手打孜然雞丸:朋友講一般,所以無試



自家製胡椒麵:時間到了試唔到!



特濃咖啡:都幾濃下,好正



單據

沒有留言: