2016年5月31日星期二

瀛喜日本料理



今晚突然有朋友約食飯,所以記起早排荃灣有間新開的日本放題,所以放工特地行過去睇下,又上網睇下d食評,發覺都ok喎,價錢都算合理,所以就即刻訂19:30入席,任飲任食2小時,價錢係$214蚊.






以上係點單紙,款式唔算很多,但2小時黎講已足夠



先黎一盤刺身先,分別有以下




挪威三文魚:唔知係咪挪威貨,但起碼色澤同油花都靚,而且咬落既口感幾討好,肉質緊實,唔會軟瀨瀨,魚味冇腥味,唔錯,平時普通三文魚我係唔食的!

油金魚:肉質都ok,魚味都幾濃

八爪魚:普普通通啦,不過一點都唔韌的

甜蝦:一般

虎蝦:一般

珍珠黑鳥貝:好甜

馬刀貝等等:超爽脆及鮮甜,質素比一般壽司店的都好



我們都叫了幾轉,帆立貝刺身一般



阿根廷特大赤蝦:無咩蝦味,不過肉質還ok




壽司普普通通



點了無食到,賣相唔吸引!



芒果蟹籽沙律:這個好開胃,共叫了兩碟



巴拿馬火腿黑醋沙律:無試



醉雞翼:酒味幾香,如果再凍些就好



椒鹽雞軟骨:軟骨都幾脆,係粉漿厚了些



蒜香牛柳粒:牛肉好腍,味道唔錯



韓式南山魷魚鬚:一般



燒羊架:我無試,朋友講唔錯



原隻帆立貝芝士焗:好細隻,不過芝士味幾濃



鹽燒鯖魚:肉質好實好實,只可食到邊位較薄的地方



地獄蒜心炒火雞腎:味道普通,不過雞腎唔韌的



燒甜粟米:我無食



牛油雜菇炒野菜:一般



日式炒蜆:成碟殼多過蜆肉,最終只有四舊蜆肉,不過蜆肉麻麻地




帶子群邊小食:我既最愛



牛肉壽喜鍋:醬汁甜甜地,比一般的牛肉鍋較易入口,肥牛都唔錯



韓式辛辣海鮮鍋:只有辛辣,沒有其實特別鮮味



飲品:好喜歡這店的飲品,我喜歡道地蘋果同檸檬紅茶好飲



雪條



雪糕、雪糕糯米慈、百福豆腐花



啤酒及飲品



單據

沒有留言: