2018年4月20日星期五

袁記作大火鍋店@柳州

上月尾同啊媽兩個人去了柳州玩3日,因柳州朋友叫我過去,話係洋紫荊花盛放既月份,所以就去當地遊覽下



柳州周圍都種滿了洋紫荊花,我只是在食雞煲旁隨便影下



這間袁記作大火鍋店係當地朋友帶我去的,這店只食雞同鴨,咪睇環境好差咁,其實呢些先食到好野,成條街既舖大部份都係這店租下,生意超級火爆,而且係即叫即劏,超級新鮮的^^



我地一行五個人,點了一隻雞、豆腐包、油麥菜,這個湯頭好簡單,只有白水同薑,



豆腐包:裡面有芋頭同糯米,我就麻麻地!



一睇到隻雞腳長長就知唔會差,而且一點都唔肥的,所有雞內臟都有,朋友講係選用(湛江安鋪雞)



雞血:好滑



現在就等滾起,好期待啊



食住醃蘿蔔,唔會好酸又爽脆



這隻雞既肉質及雞皮都好夠彈性,連雞胸位都好味,一d都唔粗糙,而且雞係養夠日子既,雞味又足,香港d所謂湛江所真係差天共地啊!唔怪得咁旺場啦

鳴謝柳州朋友請客^^

沒有留言: