2018年8月16日星期四

2018年6日5夜柳州、桂林美食之旅-day2

今早朋友話帶我們去食馬肉麵,講真馬肉真的第一次食,唔知係咩味道呢?



朋友講呢間朱哥馬肉粉已經開了好多年,味道亦係非常好的





餐牌




馬大雜粉:這碗麵有馬肉及內臟,先講下馬肉,其實同牛肉非常接近,但肉質會都結實一些,唔會有羶味



鮮煮馬肉粉:啊媽點的

食飽後就去了街市買些水果俾朋友



午餐就在酒店附近食,見到這店有湯飲,好似幾唔錯咁




餐牌:價錢幾實惠下

睇完餐牌後,我們點了茶樹菇排骨湯、蓮藕排骨湯、白果小豬肚湯、酸菜牛肉,蒜蓉炒通菜、魚塊燒豆腐等等



茶樹菇排骨湯:無試



白果小豬肚湯:料都幾足,豬肚幾新鮮,湯頭唔算好湯,但這價錢就幾抵既



蓮藕排骨湯:無試



酸菜牛肉:酸菜牛肉炒得好夠鑊氣,送飯超正



蒜蓉炒通菜:通菜好脈口,唔錯



魚塊燒豆腐:魚塊只有大骨?而且輕輕炸過,裡面魚肉還很嫩,最緊要係無魚腥味,這餐飯食得幾滿意

食飽後就帶啊媽去朋友開既美容院紋尾,離餐廳好近的



紋完眉又去找另一位朋友,他們店係開自動麻雀檯的,然後就一齊去食晚餐



這間袁記火鍋店亦係這朋友帶我們黎的,我試過一次後,就念念不忘,點都要再黎食heehee



這店既環境很地道,完全無咩裝修,但依然人客不絕,當然冬天黎就更旺啦



來這店既客人,唔係叫雞就係叫鴨,今次我們兩樣都叫齊



涼拌魚腥草:我就食唔慣,有點辣同真的腥!唔識欣賞



醃蘿蔔:好脆口,雖然我都識做^^



醬汁



這店既雞同鴨都係即點即劏的,睇下幾新鮮



只用清水加幾片薑做個湯底,但個湯頭越滾就會越甜,好好飲的



雞血



生燜血鴨



湯頭都幾濃味,但就唔太咸的,而鴨肉咬落比較韌,可能係走地鴨hahahaaa,因一d都唔肥,我就覺得麻麻地



相反我就超喜歡這店既雞,雞種係安普雞,其實就算係安普雞亦唔代表品質一定好,但這店既安普雞就超水準,雞皮同雞肉都好有彈性,而且養夠日子,絕對有雞味的



單據







食飽後,又去朋友度坐下就回酒店,他們亦送好多手信俾我,明天就要離開柳州了!

沒有留言: