2015年12月1日星期二

2015年暴走台北7日6夜悠閑歎美食之旅day5


今日早餐去了金峰魯肉飯,黎台灣又點可能唔試返碗呢,雖然我對魯肉飯無咩感覺,但老婆就比較喜歡,金峰都幾出名,地點又方便,所以決定一試






店就唔算大間,但都有遊客黎幫襯



我們睇完餐牌後,就點了湯通菜、魯蛋、魯肉飯、肉羹湯、蛤蠣雞,埋單$NT160蚊

湯通菜:通菜好又嫩又脆,好正

魯蛋:鹵得好入味

魯肉飯:其實我印象中,好少機會走去食魯肉飯,老婆就會接觸多些,所以我品嘗第一口時,腦中即刻靈光一閃,點解咁似咸肉粽的味道,但味道係好溫和,一點都唔油膩

蛤蠣雞:湯頭都ok,這價錢已贏晒



有蜆肉

雞肉,我覺得係選用火雞,因雞件好大舊下

肉羹湯:甜甜地,無咩特別,但豬肉幾彈性

大合照

單據
https://lh3.googleusercontent.com/4p8jxir_-Ql4bYjjYHA5vo7FEFeqb9AY9_o4YkRsEvS-U-WOa36vvsOGo37Ejz5sQWXNHQddqKgfX707NyWqzDiI7K_OrAEt2NsXsVqAmi_3pWrWsbkQ0NB8TSQyI3g_C6xaXpY3O3zVYpif0FiDkBKYDU_ZG-gl8XcIdWq1VETkzx_F5OZq_MvABN6QUW8G-8KayQ7xGFxwbmMeecmEoCAFJnON1PDVQ7L5PtGmKRkYs2OhCdYUdioWbq5RYIpGU70C8bHg3_lONqUGuqGcmziKk-BQVxUj7FE7Wdfuea2tHfioDxWQpopKah2iy8IA3C9kqx2Y8FyrSmRlHR9IYd0OUInAVLLRgOnuxc3hlpAu5ny1LwAr0Pt7Z_k3FLRTqpxH_hMwnfmzO0L5SNee7bAOc60uz_QXknMyaHbYQC58IMMqvvzSPIbhLcX2yCWLwrlcLqmHKBMQhZTvG5YDWpMjrnRCCHsws1nyOLfz-rygIPjdRA6jxKjXu0kFU27afODoWuDFfV-Bgv6QwLLXGRJ6LfeEcbJkhtNcUVkmjPk=w640-h480-no
食飽後就行去中正紀念堂,因為就在附近


今次係第二次黎,上次建築物在裝修中,而且還遇上宋美齡過生,我們還有去參拜










一上到紀念堂,已見很多人群在拍照



呢些護衛兵真係唔會郁架



蔣中正總統俏像

原來剛遇上護衛兵交班時間,唔怪得咁多人啦!

不過我覺得唔好睇,無咩睇頭

還有專人幫他們整理衣服架

睇完後,我們就去下層參觀



這裡有好多抗戰的油畫

睇完就出發去午餐



我們午餐去了盛園、因為就在附近,又睇電視講到咁好味,唔試唔心死果隻

裡面有免費既糖食

d職員不停咁包



每人派了一小杯黑芝麻,又幾香濃喎

我們點了絲瓜小籠湯包、蟹黃湯包,埋單$NT340蚊

絲瓜小籠湯包

等我咬一口睇下先,嘩!一d湯都無既?心知不妙喇......

咬了一啖,發覺味道好淡好淡,只食得到絲瓜味

蟹黃湯包
 
湯汁會多些,味道一般
 
蟹黃咬落比較實,有蟹味,但唔算很濃

泡菜:免費提供,但唔係韓國味道


薑醋


食飽後,就去到台北車站的地下街,d網友講又大又多野賣,所以就黎見識見識,會否同韓國的高速地下街咁多野睇呢?

這裡好大,主要分R、Y、Z三區

我就先行Y區,人流唔多,感覺條路好闊

好似返了大陸d商場咁,好多玉器、衫褲鞋物都係好鄉村的!

如果喜歡動漫既人就ok,因有好多動漫模型、公仔等等



睇見都唔會買果隻!

行到有些累,就入去這廣場睇睇

這裡有個Food Court

行經呢間賣綠茶食品的店鋪,好似幾吸引

原來係來自日本北海道的一〇八抹茶茶廊

有好多綠茶食品

大判燒餅

我先點了杯綠茶沙冰($NT145),先講個雪糕,超濃牛奶味,而且極滑,綠茶沙冰都好濃味,而且唔澀的,強力推薦

現在有抹茶梳乎里試食,口感軟熟,本來想買返香港,但唔近我們酒店,所以放棄

原味外皮抹茶卡斯達加紅豆

如果用$NT40買到一個,真係超值啊,紅豆口感好麵,入口順喉,又不會很甜,香港唔知要賣幾錢呢?heehee







呢個係Z區,賣既野差唔多,亦有食市


R區比較多書賣



我順著行去赤峰街

原本想飲下午茶的,點知很多店都已關,可能星期一的關系,所以行了一圈就出發去寧夏夜市

赤峰街地圖

呢間CoCo好多分店的,亦係我好想試的一間,但之前一路無機會,我就點了一杯珍珠奶茶


點知味道淡到呢!

寧夏夜市附近

因為還很早,所以未開檔

前面這個建築物係咪好靚呢?



這棟建築物前生係葉金塗古宅,現在係星巴克







我們就上去參觀下先


其實有三層高,但每層都爆滿

呢個女仔一定坐了好耐
然後行去對面間家樂福超市,去旅行我最鐘意逛街市同超市



雪糕鐵塔

好平啊,不過我們掃了好多公仔麵

然後出發去寧夏夜市

好多檔口已開,人流唔算多















呢檔芋餅同芋丸勁多人排,一定好美味,其他檔口真係比下去!



我就放棄了排隊,我對芋頭很麻麻









終於行完一圈,係時候去開餐喇

第一站係麻油雞,台北很有名架

裡面有好多本地客,不過店真係比較細,所以要等位,不過好快就有,我們點了麻油雞、油菜,賣單$NT225

麻油雞:應該又係火雞,雞件份量好多,件件都好大下,不過雞肉又幾好味喎,湯頭就係麻油同酒既味道,唔係每人都岩飲

生菜好味,因個醬很正

隔離檔隻火雞幾大

第二站係虱目魚
虱目魚
虱目魚

當然呢間亦係比較出名的

我們點了虱目魚湯同虱目魚小肚,埋單$NT180蚊

虱目魚湯:湯頭魚味唔會很濃,但完全唔腥的,魚肉就算把啦

虱目魚小肚:這個賣相就吸引得多

用筷子一夾,個皮脆如薯片,魚肉很嫩滑,而且油份好多,好味



第三站係煎蚵仔,認住這個賴先係好野

睇見都流口水啊

無論材料、粉漿都係好出色,特別係果些醬,配合得好好,食一碟真係唔夠,但要留肚,無法啦!

呢檔飯團竟然無開,激死!



這檔叫王家米粉

第四站係隨便在賣魷魚羹的檔口,老婆想食炒米粉,我想食魷魚,各點一碗,埋單$NT90蚊

炒米粉:比較普通

魷魚羹:但這個羹就極美味喇,魷魚量好多,厚切,食得滿足,個羹亦鮮味十足

睇下我們食得幾開心就知啦

本來打算回程,點知在夜市對面有檔賣飯團的,還寫住古早,我就被吸引過去,老闆係一個老婆婆

不過我臨時幫下婆婆手,她要去補充材料,因前面幾個人買好多個!

如果古早飯團係有咸蛋、鹵蛋、好多不同醃菜選擇架!不過我就要上海傳統的就夠了

d飯都幾熱辣辣喎

睇下幾大個飯團

再大特寫些,小朋友唔好學啊,我經常訓練架

這個飯團肉鬆唔同阜杭的肉絲,肉鬆係較香脆,但一定要夠乾身,這檔古早飯團同阜杭都係一流水準,兩者都咁出色



在夜市買既鹵鴨舌同鹵肥豬,點知原來還會拿去炸!我頂,我最討厭的,炸到硬晒有乜好食呢?何必呢?

杏仁茶:味道好濃,又不太甜,好滿足啊

沒有留言: